HOME FORUM Tussen pot en pint waar kan ik mijn reisverslagen kwijt?

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 40

@Debbie: drempelvrees om blog te beginnen. “heb ik wel genoeg interessante dingen te vertellen?”, weet je wel…
    Ik zal wat sparen in mijn verslagen en dan zien of en wanneer ik er aan begin ;-).

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Dries, gewoon doen! Ooit zelf gestart met maar enkele verslagen en een doe-het-zelf website.

wallieman
    Deelnemer
    Aantal berichten: 5

Bedankt !!
    Zal in de toekomst proberen om mijn eigen leesbare reisverslagjes te maken en deze kenbaar te maken aan het publiek.

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

De afgelopen weken is werk gemaakt van de rubriek ‘wandelgebieden’ onder meer door de reisverslagen van hiking-info.net te recupereren maar ook door de blogs van bekende hikers af te lopen. Onze voorkeur gaat uit naar nederlandstalige verslagen van meerdaagse trektochten.

Bedoeling is uiteraard om de pagina’s te blijven aanvullen, met zowel praktische info, nuttige links als reisverslagen. We kunnen jullie hulp hiervoor goed gebruiken. Hoe je kan bijdragen tot de info rond wandelgebieden, vind je in dit bericht.

Wie bijvoorbeeld zelf geen verslagen schrijft, kan een reisfiche invullen waarin je wat praktische info rond je gelopen tocht bijeen brengt. Je mag die, samen met enkele foto’s, naar hikingadvisor@gmail.com terugsturen.

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.