HOME FORUM Wandelgebieden Yellowstone NP – daghikes en 2daagse hikes

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 83

In juli ga ik op vakantie in de V.S. veel rondrijden maar ook een week in Yellowstone N.P. Nu wil ik daar graag een aantal daghikes en een 2-daagsehike gaan doen, heeft iemand ervaring of tips? Ik wil natuurlijk de mooiste routes doen, niet zozeer de zwaarste (maar het is niet erg als deze samen vallen natuurlijk).

Tips, ervaringen, gps-tracks, links zijn welkom!

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Ik denk dat het voor velen een droombestemming is, maar dat weinig er al geraakt zijn. 🙂

Doorpluis zeker eens de reisverslagendatabank van Wegwijzer eens, je zal daar wel wat vinden. Je moet wel lid zijn om de verslagen te kunnen inkijken. Op de Reismarkt op 23 februari (waar we ook aanwezig zullen zijn, een nieuwsbericht volgt nog hierover), kan je je er lid maken van 20 i.p.v. 25 euro en raad vragen een reisinformanten die deze regio al hebben gedaan. Plaats je vraag ook eens op de Facebookgroep van Hiking Advisor en die van Wegwijzer.

Veel succes in je zoektocht!

Luuk
    Deelnemer
    Aantal berichten: 83

Je weet het nooit Debbie, er zijn al vele forumleden die mooie reizen naar Patagonia of bijvoorbeeld Groenland hebben gemaakt, dus waarom ook niet naar Yellowstone 😀

Het is voor mij tevens een soort familiebezoek, dus 2 vliegen in 1 klap.

Bedankt voor je tips en ik zal het ook eens posten op de Facebookgroep!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.