HOME FORUM Stel jezelf voor Wouter V

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 6

Dag wereld,

Ik ben Wouter, 33 jarige zondagswandelaar uit Mechelen.

Als kind ging ik regelmatig met mijn ouders mee op wandelingen en stapweekends van een wandelgroep (De Sippels), daarnaast vaak ook naar de bergen.

De laatste jaren heb ik met een stapmaatje alle jaagpaden in de omgeving afgedweild, sporadisch eens andere mooie dagtochten gemaakt.

Met trekking heb ik maar een beetje ervaring, namelijk een fietstocht in Finland, een paar dagen op stap in Estland en een soort huttentocht in Marokko.

Naast de informatie die ik op deze site terugvond, lijken mij vooral de mensen erachter een geweldige groep! 🙂

Graag zou ik hier nieuwe mensen leren kennen om mee op stap te gaan, inspiratie op doen voor nieuwe bestemmingen en bijleren van alle tips die hier hoog opgestapeld worden.  Ik ben wat onhandig in het organiseren van dingen, maar ben – denk ik zelf  &) – wel aangenaam, rustig gezelschap.

In ieder geval bedankt aan alle mensen die deze leuke site op poten hebben gezet!

Wouter

Griet
    Moderator
    Aantal berichten: 48

Wouter,

1. Ik kan bevestigen dat er hier boeiende mensen rond lopen. Niet alleen wandelgerelateerd, maar ook karaktergerelateerd natuurlijk. Gewoon aan activiteiten meedoen en je beste beentje voorzetten : )

2. Verder wil ik even misbruik maken van je voorstelling o.w.v. “Mechelen”…

Ben nl. sinds kort aan ’t werk in Mechelen en op zoek naar 1 tot 3 mensen om mee samen te huizen in de stad van de maneblussers. Als je dus toevallig mensen kent die into samenhuizen zijn dan mag je ze steeds mijn mailadres doorgeven (griet.boucique (at) yahoo.com).

Zon op al je wegen!

PS: de officiële verwelkoming zal je wel krijgen van één van de genieën achter deze digitale uithoek. Aan hen en jou meteen mijn excuses voor het halvelings highjacken van het onderwerp…

steve
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 173

Dag Wouter,

Meer dan welkom op ons forum. Om de mensen in levende lijve te ontmoeten, raad ik je aan om aan 1 van onze activiteiten deel te nemen, kijk eens hier in onze agenda.

Een groepsbivaktocht en/of start to hike workshop is altijd een aanrader om erin gesleurd te geraken.

En hop naar buiten nu. De zomer is nog lang niet uit het land!

BartR
    Deelnemer
    Aantal berichten: 9

Dag Wouter,

Leuk te lezen dat er nog zondagswandelaars zijn toegetreden! Ik reken mijzelf hier ook toe; de tochten die ik heb ondernomen, maken van mij bijlange na ook nog geen pro.
    Nu de broeierigste hitte uit het land is, wordt het ideaal om naar buiten te trekken. Perfect om aan te sluiten bij de andere reacties.

Happy hiking, en wie weet kruisen de paden wel!

Wouter V
    Deelnemer
    Aantal berichten: 6

Bedankt allemaal! 🙂

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.