HOME FORUM Stel jezelf voor Willem

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Moderator
    Aantal berichten: 42

Hallo allemaal,

Diegenen die mee zijn overgekomen van hiking-info kennen me misschien nog. Ik ben Willem, 25, geboren en getogen in Gent in daar intussen bezig met een doctoraat in de geologie. Op m’n 18e besmet met het virus toen ik het grote geluk/voorrecht had met een wetenschappelijke expeditie van de Universiteit Antwerpen mee te kunnen naar Spitsbergen. Alles was er nieuw voor mij, de erg slechte weersomstandigheden incluis, en ik heb er mentaal wel eens een ferme ‘patat’ gekregen. Maar op een of andere manier had ik achteraf toch zin in méér van dat. Sindsdien al vele maanden in de Europese bergketens rondgezworven, vaak solo en met een voorliefde voor lange tochten. Pyreneeën en Scandinavië zijn de gebieden waar ik met voorsprong de meeste tijd heb doorgebracht. Komende jaren hoop ik ook eens een stapje buiten Europa te zetten. Ook qua materiaal intussen een hele evolutie doorgemaakt; van katoenen t-shirts de eerste 2 jaar richting ultralight tegenwoordig, waarbij nu ook een packraft tot m’n uitrusting behoort.

Hopelijk wordt het hier de komende maanden nog wat actiever – ik kijk ernaar uit nog meer gelijkgezinden te ontmoeten, op het web en later hopelijk ook “in het echt”!

Willem

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.