HOME FORUM Tussen pot en pint wildwater cursus met de packraft.

5 berichten aan het bekijken - 31 tot 35 (van in totaal 35)
  • Auteur
    Moderator
    Aantal berichten: 380

Bedankt voor het aanbod Servaes. Helaas wilde de uitbater geen packrafts meer zien in de toekomst na ons bezoek eerder dit jaar, dus ik vrees dat we er wederom niet erg welkom meer zijn.

Als we eens kunnen aansluiten bij een groep in de Ardennen, mag je het altijd laten weten.

Servaes
    Deelnemer
    Aantal berichten: 6

Hoi Dzjow,

spijtig om te horen, heb het verhaal gelezen.

Moesten er mensen interesse hebben om zondag een rivierafvaart in de ardennen mee te doen, het is een unieke kans, 1 a 2 maal per jaar wordt er op de Vesder in Eupen water van het stuwmeer gelost, dat is een riviertje met een aantal leuke passage’s en kleine watervalletjes. Heel de kajakgemeenschap is dan present om belgisch water te bevaren.

Groeten,

Servaes

PeterC
    Deelnemer
    Aantal berichten: 23

Dzjow.

Zo radicaal had ik het nu ook niet begrepen.  Maar hij wou wel duidelijk liever dat we  les namen met  zijn boten……

Servaes

Dat  van de Vesder voor  zondag  staat me  wel aan. Bedankt  voor  de tip.  ik ga  even zien als  we de  weekendplannen  nog kunnen aanpassen.

Wie nog?

PeterC
    Deelnemer
    Aantal berichten: 23

ter info

Wat  soort  afdaling mogen we verwachten van de vesder?

afvaart in eupen tot??

groeten pe

Servaes
    Deelnemer
    Aantal berichten: 6

Snel even laten weten, in functie van mensen toch maximale kansen te geven. Zondag wordt er naar Aras gereden, de piste is van 11u tot 13u en van 13u tot 15u gereserveerd voor 2 belgische kajakclubs. Als je daar als enkeling of met 2 of 3 packrafters bij bent, dan gaan de mensen van ginder daar helemaal niet naar omkijken, vermits de rest allemaal kajakkers zijn. Dus als iemand graag zijn skills wat oefent met zijn packraft…u weze welkom. Er is ook plaats in de bus (die vanuit Leuven zal starten, maar wel onder brussel doorkomt).

Laat even iets weten bij interesse, best via mail (servaestimmerman@gmail.com) of via telefoon kan ook (0494072485)

groeten,

Servaes

5 berichten aan het bekijken - 31 tot 35 (van in totaal 35)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.