HOME FORUM Tussen pot en pint Wie heeft er zin in een dagje langlaufen?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Moderator
    Aantal berichten: 380

Momenteel ligt er een 15cm sneeuw in de Hoge Venen met een matige kwaliteit om te langlaufen. Tegen komend weekend zou dat rond de 30cm moeten uitkomen en allemaal droge sneeuw van topkwaliteit om te langlaufen. Ik zit te denken om komende zondag voor één dag of misschien een meerdaagse naar de omgeving van de Hoge Venen te trekken. Zijn er mensen die zin hebben om komende zondag één dag of een half dagje samen te langlaufen? Of we kunnen met 30cm ook al een sneeuwschoentocht maken. Het maakt niet uit wat. Wie wil er mee?

krisostend
    Deelnemer
    Aantal berichten: 4

Hallo, ik vertrek (donderdag of vrijdag) voor een paar dagen (3-4) naar de Oostkantons – Hoge Venen voor een winterbivak met tentje, plan om daar een paar dagen te wandelen tegen de Duitse grensstreek.
    Zin om mee te gaan? We kunnen samen met mn auto gaan (heb nog vier sneeuwbanden). Zin? Bel me dan 0471551195. of mail naar kriswildemeersch@hotmail.com

Dzjow
    Moderator
    Aantal berichten: 380

Hallo Kris,
    De dagen ervoor moet ik werken dus voor mij geen optie. Toch veel plezier op je bivaktocht!

ivovm
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1024

Het zou mooi zijn geweest maar zondag wordt ik op het werk verwacht.
    Ik heb al een goede ziel moeten zoeken die zaterdag voor mij wilde werken.
    “Sociale verplichtingen” hebben gemaakt dat die dag mijn aanwezigheid op “kerstbierproeverij”
    dringend gewenst was
    http://www.dophei.be/nederlands/kerstaminee.html
    Ook niet slecht maar waarschijnlijk veel minder gezond dan een dag in de buitenlucht.

veerle
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 116

klinkt zeer aanlokkelijk en ben ook al een tijdje heimelijk aant uitkijken naar een mooi sneeuwtapijt
    om het lattengevoel nog eens uit te testen
    alleen heb ik zondagvm al plannen en ga ik niet echt op tijd in de hoge venen geraken vrees ik
    en moet ik volgende week werken
    hopelijk komen er nog meer zo van die betere sneeuwmomenten deze winter ….

Peter
    Deelnemer
    Aantal berichten: 31

ik ga daar zondag normaal ook wel ergens rond dwalen maar er gaat ander volk mee. Wie weet komen we elkaar wel tegen 🙂

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Ook goesting maar het pas niet. Op zondag zit ik in Namen voor een clinic lawinekunde, gegeven door een instructeur van ANENA. Meer info hier: http://mountainspirit.be/content/s%C3%A9curit%C3%A9-neige-avalanche. Het schijnt een zeer goeie cursus te zijn. Dus als je zin hebt…

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.