HOME FORUM Stel jezelf voor Ward

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 19

Goedendag allemaal šŸ™‚

Na een paar weken rondkijken, meelezen op het forum en informatie jatten besloten om me aan te melden. Heb zojuist eens de verhalen van andere mensen gelezen die hier zijn aangemeld, krijg sterk het gevoel dat ik nog een groentje ben šŸ™‚

Ik ben ward, 21 jaar en zo goed als klaar met mijn opleiding tot bakker (iemand die volle melkpoeder nodig heeft mag zich gerust melden, kan aan zakken van 20 kilo komen)
    Ben sportief, mag graag fietsen (koersfiets en mountainbike) en daarnaast schaats ik in het winterseizoen (JA, ik ben “d’n hollander”)
    Maar, mag graag met belgen op stap gaan, gezellig en vrolijk volk! En natuurlijk heb ik ook een passie voor hiken.

Van kinds af aan ben ik met mijn ouders mee op wandel- en fietsvakanties geweest, kom thuis af en toe foto’s van mezelf tegen waar ik te vinden ben in een speciale draagrugzak op de rug van mijn vader. Beter voorbeeld van “het is met de paplepel ingegoten” kan ik me niet bedenken. Ondertussen ben ik sinds een jaar of 3-4 Ā zelfstandig aan de wandel en heb nu het virus zwaar te pakken zoals jullie het mooi verwoorden.

Heb in die laatste jaren aardig wat kunnen doen: Schotland (dagtochten in cairngorms, Skye en Orkney-eilanden) Noorwegen, (2x Jotunheimen/Trollheimen huttentochten, Lofoten kampeertocht, Noors/Zweeds lapland kampeertocht). Frankrijk (huttentocht rond NĆ©vache). Zwitserland (dagtochten 4-woudstedenmeer). Griekenland (thessalonika/skopelos)
    En mijn mooiste ervaring tot nu toe was 3 maanden canada, waarvan 20 dagtochten en 1 week kampeertocht (de overige tijd “helaas” stage/werken).

Voor dit jaar ben ik de planning nog in elkaar aan het zetten, in ieder geval een trektocht door Noord-Wales (snowdonia) en hoop nog 2x 2 weken ergens anders heen te gaan.
    Dit is de eerste keer dat ik zelf zo’n tocht in elkaar zet, dus jullie zullen binnenkort nog wel vragen van mij tegen gaan komen op dit forum.
    Mochten mensen ideeen hebben, of tochtgenoten zoeken, laat alsjeblieft wat weten. Is het niet dit jaar, dan komt het volgend jaar aan bod.

Ik hoop op dit forum Ā informatie te vinden en delen, en zou het heel tof vinden om met mede-wandelfanaten op stap te kunnen gaan.

Foto’s kun je voorlopig nog vinden op facebook (ga overstappen naar flickr of picasa)
    https://www.facebook.com/ward.hoefnagel/photos_albums

Voor degenen die het interessant vinden, ik “track” bijna al mijn tochten met mijn smartphone, ze zijn niet heel accuraat (vooral de cijfers hoogte en afstand niet), maar geven een aardig beeld van waar de tochten mij langs hebben gevoerd. Hier een linkje:
    http://www.everytrail.com/my_trips.php?user_id=80228

Groetjes
    Ward

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Welkom op het forum, Ward. Zo groen ben je nu ook weer niet. Toch al diverse mooie tochten op jeĀ palmares zie ik. šŸ™‚

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.