HOME FORUM Wandelgebieden Wandeltocht Noorwegen of Zweden (of Denemarken?)

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 186

Ik zou met de vriendin en de hond in september nog een hike willen doen. Iets van een 10 dagen, misschien wat meer, is ervoor uitgerekend. Idee is om met de auto te gaan omdat de hond op de ferry (door domme regels ) beetje schandalig en de ferry is ook zeer duur eigenlijk  en op het vliegtuig ook halve dierenmishandeling.

1600 km enkel rijden kom je al snel op en dit is toch wel wat de maximum. Liever wat minder.

Ik heb al wat opgezocht en toch al meerdere zaken gevonden die me leuk lijken.

Zijn er mensen met nog leuke voorstellen waar ze al ervaring mee hebben of die ze zelf ook al eens hebben bekeken?

Idee is om 5 dagen toch zeker in de natuur te kunnen hiken zonder al teveel  bebouwing en mensen te zien.  Wat het type natuur is maakt niet zoveel uit maar ik heb zelf liever meer wat open dan door het bos te trekken. Hardangervidda was een mooi gebied geweest maar wat aan de verre kant.

http://www.sormlandsleden.se/fly-walk/the-southern-route.aspx

Hier had ik de zuidelijke trail ook al van gezien en dit lijkt me nog wel interessant. Een cirkel wandelen had wel gemakkelijker geweest omdat we de auto ergens gaan parkeren.

Deze trail was origineel het idee maar misschien dat hier op het forum mensen nog leuke cirkels weten om te hiken 🙂

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.