HOME FORUM Tussen pot en pint Wandelaars gezocht voor juli (vogezen) en packrafters gezocht voor augustus FR.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 20

Allen,

Met de vakantie voor de deur is het de moment om te wandelen en te packraften. Ik zou graag in juli 2de week de “bourgondische wandeling in de vogezen” doen. Deze staat beschreven op debbie haar blog. Ik ben hiervoor nog opzoek naar enkele wandelaars.

Alsook zou ik heel graag gaan packraften in Frankrijk. Ik dacht aan gorges du tarn of de Ardeche.  Ik zou dat graag doen de eerste of tweede week van augustus.

Laat weten of je zin en tijd hebt om je aan te sluiten.

Hou er rekening mee dat dit mijn eerste maal is met het plannen van iets dergelijks en het dus de kans op avontuur vergroot.

Geniet nog van deze mooie dag! Groetjes

BartR
    Deelnemer
    Aantal berichten: 9

Hallo!

Al wat dagtochten in de Ardennen, en ook meerdaagse op het bescheiden palmares hebbende, zijn de Vogezen bij mij de volgende stap die ik wil maken.

Veel ervaring in het plannen is er hier ook nog niet bij, en een vakantie met een dosis avontuur in is altijd wel fun. Op het werk is het de verlofperiode, vrij in te kiezen, en ik zou wel interesse hebben om me aan te sluiten!

Groeten,
    Bart

chaplain
    Deelnemer

Bart,

Je bent zeker welkom. Er gaat reeds nog iemand mee.

Ik heb de route reeds op kaart uitgezet, met dank aan het reis verslag van Debbie.

Verder zou ik om 7u vanuit Gent willen vertrekken om zo tegen 13 ter plaatse te zijn ( Wildenstein) en de eerste 7 km tot de kamp site nog diezelfde dag te wandelen. Vandaar volgen we de rest van de tocht.

Groetjes

Bram

BartR
    Deelnemer

Dag Bram,

Heb de route en foto’s ondertussen bekeken, en lijkt me een pittige en tezelfdertijd goed haalbare meerdaagse. Heb je een idee welke dag je wil vertrekken?

groeten,

Bart

chaplain
    Deelnemer

Bart,

Ik zou graag op woensdag 9 juli vertrekken. Dan zijn we terug thuis op zondag 13 juli.

Past dat voor jou?

groeten

BartR
    Deelnemer

Lijkt me te lukken. Morgen eens het schema op het werk bekijken (ik ben een paar dagen ingeschakeld om opleiding te geven, maar die drie dagen zijn buiten schot dacht ik).

Is er vooraf een gezellig samenzijn voorzien met de mensen die meegaan?

chaplain
    Deelnemer

Ik plan een gezellig samen zijn op woensdag 2 juli. Voordien kan ik niet door schoolse omstandigheden.

Ik zou dit samenzijn laten doorgaan vanaf 18u30 te Gent. Past dat voor jullie? Indien er nog meewillen of nog meer info willen. jullie zijn dan ook welkom.

Groeten

Bram

BartR
    Deelnemer

Bram,

Moet lukken voor mij! Eventueel iets later invallen, maar ik hou die woensdag vrij.
    Als je wil, wisselen we contactinfo uit?

inesV
    Deelnemer
    Aantal berichten: 3

Hoi,

ik wil jullie graag vergezellen in de vogezen, mr werk die week tot 10/07.
    2 juli kom ik nr Gent om te zien of ik nog mee kan!

Tot dan!

chaplain
    Deelnemer

Hey Ines, Ik wil het vertrek gerust met 1 of 2 dagen uitstellen hoor, Als dat dan nog past voor bart. Maar misschien bespreken we dat best op 2 juli. Ik stel voor de we afspreken aan het station Gent-sint-pieters. Vandaar kunnen we nog naar mijn app of als nog iemand mee komt doen we een terrasje. Ik heb reeds kaarten en heb de route al aangeduid. Dan kunnen we overlopen en nog aanpassingen doen.

Groetjes

BartR
    Deelnemer

Hey,

Ik ga het even moeten laten afhangen van het werk. Komende donderdag is er een vergadering bijeengeroepen. Vooralsnog kan ik flexibel inpassen, maar tijd zal zekerheid brengen.
    Staat woensdag 2 juli in de agenda om af te spreken? Geef zeker nog een seintje waar juist / herkenningspunt en eventuele contact.

Ik lees het nog wel :-).
    Groeten!
    Bart

chaplain
    Deelnemer

Concreet spreken we af aan de voorkant van het Sint pietersstation. Dit om 18u30.  Mocht dit voor veel mensen te vroeg zijn dan passen we dat wel aan.

groeten

bram

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.