HOME FORUM Stel jezelf voor Walking Beaver

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 41

Naam : Walking Beaver of Peter
    Bezigheid : Wandelen
    Waar : Overal
    Meer weten : http://www.walkingbeaver.be (mijn eigen visie)
    Voor de rest vraag maar!

WB

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Hey Walking Beaver, welkom op dit forum. Je site is zeker interessant voor wie wandeltips zoekt voor één dag en dichtbij huis, we zullen ze toevoegen aan de links. Heb je ook al meerdaagse tochten gedaan?

Enne, aan jou de keuze om anoniem te blijven maar soms is het ook leuk om een gezicht en naam op iemand te kunnen plakken.

Peter
    Deelnemer

Als ze mijn site bezoeken dan weten ze mijn naam toch? Is dat misschien belangrijk? Anders wil ik hier mijn CV posten hoor.
    Ik doe enkel dagtochten, ben nogal een luxebeest zeggen ze. Nee, er zijn nog andere reden ook maar momenteel enkel de voorkeur voor dagtochten.

WB

Debbie
    Sleutelbeheerder

Hey Peter, sorry, het was zeker niet verkeerd bedoeld maar ’t is gewoon fijner om mensen met naam te kunnen aanspreken. Ik had enkel nog maar naar de wandelingen gekeken op je site en over je bio-stukje gekeken. Mooie verzorgde blog trouwens!

Peter
    Deelnemer

Geen probleem, meer weten, vraag maar.

WB

Peter
    Deelnemer

Nog een reden om een “beetje” anoniem te blijven!

http://criminaliteitswijzer.ning.com/video/marc-goodman-een-visie-op-toekomstige-criminaliteit

Think about it!

Debbie
    Sleutelbeheerder

Ik ga er mijn slaap niet voor laten. Ik ben maar een doodgewone burger. Als ik alle risico’s zou willen uitsluiten in het leven, dan blijf ik gewoon thuis, ga ik niet meer in de bergen, verkoop ik mijn auto, stap ik niet meer uit de trein in Brussel-Centraal en rijd ik niet met mijn koersfiets naar het centrum van Brussel.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.