HOME FORUM Wandelgebieden Vierdaagse trektocht: Vlaamse Ardennen?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 1

Dag allemaal,

eind deze maand ben ik van plan om een trektocht van vier dagen te maken. De bedoeling is om telkens ergens in de natuur te overnachten.

Ik had gedacht om hiervoor de streek GR Vlaamse Ardennen te stappen, waarvan ik een deel (Oudenaarde) afsnijd zodat ik rond de 100 km kom in totaal.

Slapen kan ik dan al met mijn tentje op de bivakplaats in het muziekbos bij Ronse. De andere nachten zal improviseren worden, in het bos, bij mensen in de tuin, de wei van een boer…

Iemand van jullie reeds ervaring met deze streekGR Vlaamse Ardennen? Of hebben jullie betere voorstellen dan deze route? Ik hoor het graag?

Ik zal zeker laten weten hoe het verlopen is.

steve
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 173

Hey Deedee,

Kijk eens op onze wandelpagina wandelen in vlaanderen.

En ken je Luc zijn trekkings-website?

Grts

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Al diverse keren gaan wandelen in de Vlaamse Ardennen, ver liggen ze namelijk niet van bij mij thuis en het is een prachtige streek.  Ik heb enkel ervaring met de GR5A die het gebied doorkruist. Tegenwoordig stippel ik er mijn tochten uit via het wandelknooppuntennetwerk van de Vlaamse Ardennen. Er bestaat een water-resistente wandelkaart daarvan van 1:15.000: http://www.ngi.be/subscribe/newsletter_index_nl.jsp?index=44&user=public.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.