HOME FORUM Stel jezelf voor VAN ITTERBEECK WILLY

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 12

Even voorstellen:

Van Itterbeeck Willy
    Geb: 18/06/1953
    Woon: Muizen ( Mechelen )

Heeeeel lang geleden heb ik 15 jaren de kayaksport beoefend in binnen- en buitenland ( vb.: l’Ubaye, Guil, Boven Roer ), waarvan 7 jaar kayak-slalom competitie.
    Ong.: 1985: Eerste overnachting ( kennismaking) met een berghut was “De Heidelberger Hutte”, dit als onderdeel van een weekje tourskiën in het Silvretta massief, mooiste ski-verlof ooit ( heel de week blauwe lucht 🙂 ).
    Later overgeschakeld op joggen, waarvan uiteindelijk 4 marathons gelopen. In 1993 zelfstandige geworden in de horeca, met de sport is dan heel stillekes geworden buiten enkele mini ski-vakanties en 7 keren de 100 km van Bornem gestapt.
    Vanaf 2003 kreeg ik een beetje meer tijd, dan maar gestart met de canyoning sport in de Pyreneeën , een 5 tal jaren, laatste in 2009, in de Pyreneeën heb ik mijn hart verloren. Vorig jaar voor het eerst met tent en rugzak gaan hiken in het Ordessa natuurgebied, geslapen in Refuge de Goriz ( wel buiten ). Heb mijn wandel-planning moeten aanpassen omwille van mijn reisgezel, ben nu aan het plannen om in september terug te gaan.
    Mijn top 10:

Echelle de sarradets
    Refuge de Sarradets (eten+slapen)
    Breche de Roland
    Beklimming Taillon (niet moeilijk)
    Refuge de Goriz (eten+slapen)x 2
    Beklimming Monte Perdito
    Faya de la Flores !!!!!!!!!!!
    Clavijas de Salarons
    Beklimming Tozal del Mallo
    Tweedaagse doorsteek van Anisclo canyoning naar Lamiana

Ik ga ze niet allemaal kunnen doen, maar enkel zou me gelukkig maken.

In juni dit jaar heb ik mijn ski initiator diploma behaald bij BVSI, het is duidelijk dat ik van de bergen hou.

Ik ben nu 60 geworden, ben geen atleet, geen waaghals, doe alles gedoseerd, maar wil nog enkele jaren intens genieten.

Groetjes

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Hartelijk welkom, Willy. Al een aardig palmares in diverse buitensporten en nog altijd heel actief. Die kajakervaring kan wel eens van pas komen voor het packraften. Ik denk dat je heel wat kennis kan overbrengen rond het lezen van water. Volgend voorjaar staat er weer een packraftweekend in de stijgers, ik hoop dat je goesting hebt om mee te doen!

WILLY VAN ITTERBEECK
    Deelnemer
    Aantal berichten: 12

Nog vergeten: ong. 1985 : Eerste overnachting (kennismaking) in een berghut was “De Heidelberger Hutte”. Dit als onderdeel van een weekje tourskiën in het Silvretta Massief, mooiste ski-verlof ooit (heel de week blauwe lucht 🙂 ).
    Willy

Voor Debbie:

Packraften zegt me wel iets, ben benieuwd;

Groetjes

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.