HOME FORUM Materiaal en techniek Vacuümzakken kleding trekking – iemand ervaring hiermee?

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 3

Hi there!

Dus… ik zit erover te denken om vacuümzakken aan te schaffen om mee te nemen op trekking. Lijkt me logischerwijze handig qua plaatsbesparing… deuh… :-). Meeste die je terugvind zijn blijkbaar vooral gericht op stuff in de koffer steken en niet zozeer in een rugzak.

Het principe met pomp lijkt me betrouwbaarder dan zonder pomp, dus de oprolbare. Maar vermits je dan weer een pomp moet meesleuren lijkt me dit niet handig dus ga ik maar voor de “we maken er een worstje van” zakken.

Nu is de vraag of deze wel degelijk degelijk zijn? Iemand ervaring hiermee of gebruikt niemand van jullie dit?

Ikzelf ben terechtgekomen bij deze https://www.bol.com/nl/p/travelsky-vacuumzakken-6-stuks-set-voor-reizen-smart-bag-travel-vacuum-opbergzakken-compressiezakken-2-x-small-2-x-medium-2-x-large/9200000073472804/

Die van 40 op 50 lijken me nog haalbaar om in de rugzak te proppen… De rest gebruiken we dan wel om gewoon op reis te gaan.

Alvast mucho gracias voor uw aandacht 🙂

greetings

Ivan

KangaRookie
    Deelnemer
    Aantal berichten: 2

Ik heb geen ervaring met vacuumzakken, persoonlijk gebruik ik gewoon dry bags om mijn kleren op te bergen. Want wat is het voordeel van vacuumzakken?

Een dry bag is goedkoper, multifunctioneel en robuster. En als je uw kniee’tje op de dry bag zet terwijl je ze dicht rolt zijn ze ook zeer compact.

En als dat nog niet genoeg is, kan je uw kleren ook nog altijd ranger rollen.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.