HOME FORUM Stel jezelf voor toon

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 136

Hey iedereen,

Ik ben al enkele maanden de site en het forum aan het volgen. Ik heb gratis en voor niets al heel wat inspiratie opgedaan. Dank! Ik hoop nog veel van jullie te leren: ik zou kilo’s materiaal willen vervangen door kilo’s eten om langer weg te kunnen blijven en dan is alle hulp welkom. Mijn eerste trekking was rond 2005: ik werd opgevreten door de midges in Schotland, maar wist wat ik voortaan elke vakantie wou doen. Ik kon ondertussen een jaar in Zuid-Amerika en een jaar in Azië reizen, maar hunker nog altijd naar meer. Bestaat er iets beter in het leven dan boven op een welverdiende pas staan?

Vriendelijke groeten!

Toon

ivovm
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1024

“ik zou kilo’s materiaal willen vervangen door kilo’s eten om langer weg te kunnen blijven”
    Toon,
    ik onderschrijf die gedachte volledig.
    Voorlopig is -voor mij- 12dgn aan eten zowat het maximum.
    Welkom.
    Ivo

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Je bent heel erg welkom, Toon. Bedankt alvast om je reisverslag in te sturen, we zetten het volgende week online!

Heb je in Zuid-Amerika en Azië ook trekkings gedaan?

Ik vermoed dat je onze pagina rond materiaal al ontdekt hebt: https://forum.hikingadvisor.be/materiaal/?

toon
    Deelnemer
    Aantal berichten: 136

@Ivo: Mijn maximum is slechts 8à9 dagen en de eerste dagen zijn dan zwaar.

@Debbie
    : In Zuid-Amerika in Argentinië en Chili (circuit en w van de Torres del Paine; Fitz Roy en de doorsteek naar Villa O’Higgins in de buurt van Candelario Mansilla; Bariloche; PN Puyehue; PN Villarica en PN Lauca) en in Bolivië van Sorata naar en op Huayna Potosi. In Azië in Nepal (stukje Annapurna, tamang trail en langtang vallei, regio Evererst met drie trekkingpeaks), in India een grote tour in Ladakh en Zanskar, een streep in Kyrgyzstan en in Mongolië van Hovd naar Ulgii. Bolivië, de trekkingpeaks in Nepal, India, Kyrgyzstan en Mongolië waren met een gids. Bolivië, India, Kyrgyzstan en Mongolië waren met lastdieren.

Als iemand ooit vragen heeft, laat maar weten…

Ik heb inderdaad jullie materiaal-pagina al gevonden. De hele site is toch wel een serieuze verzameling aan informatie aan het worden. Wat ik niet vind, zal ik op het forum vragen.

Vriendelijke groeten!

steve
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 173

Mooie lijst, met aantal bekend klinkende hoekjes in Patagonia, Bolivia en Nepal! Wij hebben in het achterhoofd ook nog traverse (GHT) van volledige Indian Himalaya waar Ladakh en Zanskar deel vanuit zouden maken. Mooi, dan weet ik tot wie vragen afgevuurd 😉

Welkom!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.