HOME FORUM Stel jezelf voor Tom aka Bananeman

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 29

Hallo, Tom hier, alter ego Bananeman, geboren in 1970

Doordat mijn broer een trekking met Debbie had gedaan in de Vogezen en daarvoor al mijn trekkingsspullen is komen halen, ben ik dan ook op de hoogte gesteld van hiking advisor.

Deed mij deugd dat er blijkbaar niet commercieel er ook nog van alles georganiseerd kan worden.

Via andere hobby zat ik al veel in stafkaarten enz te snollen. Echter kan ik het geen echte trekkings noemen. Verplaatsingen waren max 10-20 km/dag zonder wandelwegen. Slapen in tenten of enkel bivakzak..

Verleden jaar regio Oberstdorf Ober-Allgau een bergtrekking gedaan met overnachting in berghut, samen met vrouw en jongste dochter.  Door slechte weer (2de week juli en sneeuw, enz hebben), andere route moeten nemen, dan voorzien. Goed ons plan getrokken.

Het leven is echter te kort en het smaakt naar meer. Dit forum vind ik vooral tof door de no nonsense mentaliteit. En vooral de vele informatie die er te vinden is.

Hoop eens een trekking mee te doen. Echter ben momenteel werkzoekend, wat als gevolg heeft, dat ik momenteel aan koordjes hang en niet met zekerheid kan zeggen, dat ik tijd heb voor een trekking. Immers het vinden van een job heeft prioriteit.

Doe 3-4 keer week atletiek, fiets en zwem graag. Lees graag een boek. Zie mijn vrouw en dochters graag. Kortom tijd te weinig..

ivovm
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1024

Tom,
    Normaal doet gastvrouw Debbie het onthaal maar die is er even niet.
    Bedankt voor de complimenten over de site.
    “Die andere hobby waar je stafkaarten voor nodig hebt?”
    Is dat een groot geheim?

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Ook van mijnentwege een warme welkom op het forum. Je bent altijd welkom op één van onze activiteiten. 😉

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.