HOME FORUM Tussen pot en pint Tochtgenoot Sarek juli 2015

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 7

Hallo allemaal!

Ik zit met een ‘probleem’ en ga daarom hier gewoon deze vraag stellen. Nee heb ik, ja kan ik krijgen zeggen ze ook wel toch? Komende juli zou ik samen met een maat naar Sarek gaan en vervolgens verder naar het zuiden nog een paar weken hiken. Mijn tochtgenoot zou maximaal 10 dagen mee kunnen naar Sarek. Dat werd al wat kort, maar ik had een strak programma gemaakt waarmee we uitkwamen. Echter heb ik net van hem bericht gekregen van dit is verkort naar 7 dagen inclusief reizen. In 7 dagen is Sarek natuurlijk onmogelijk om aan te doen en eigenlijk wil ik ook zo lang mogelijk op pad zijn in Scandinavië, Lapland etc.  Financieel en praktisch is het dus niet mogelijk om met hem naar Scandinavië te gaan. Ik ben dus op zoek naar een tochtgenoot! Ik ben mijn hele kennissenlijst al afgegaan en heb niemand kunnen vinden die dit leuk zou vinden en aan zou kunnen. Enige maanden geleden heb ik op dezelfde manier een maatje gezocht voor een skitour weekend en dat is toen geweldig verlopen en was ontzettend gaaf, vandaar dat ik dit nog een keer probeer!

Kort en goed: Ik zoek iemand die met mij mee wil naar Sarek in Juli dit jaar.

Ik ben zelf ontzettend fan van dit soort tochten en dan ook zeer enthousiast. De route heb ik al weken/maanden klaarliggen en ook vervoer etc heb ik volledig uitgedacht. Ik heb veel ervaring met hiken, navigeren, kompas, GPS, tenten etc. Ook met trektochten ervaring, maar ik hoor zeker niet bij de top 10 hier 🙂 Maar door mijn goede voorbereiding, kennis en kunde weet ik zeker dat deze tocht gaat slagen. Ik wil voor een week of 3-4 naar het Noorden trekken, waarbij ik in een goede 10 dagen door Sarek en Padjalenta wil trekken.
    Ik ben dus op zoek naar iemand die voor minstens 11+reisdagen (=13 dagen) mee wil met mij naar Sarek. Langer mag natuurlijk altijd, want dan openen er opties om vanuit Sarek naar Abisko en Narvik te trekken. Ik sta open voor alternatieven, maar ga heel graag naar Sarek. Qua data  ben ik enigszins flexibel, net als qua gebied, maar ik heb wel een hele grote aantrekkingskracht richting Sarek voor dit jaar. Tent voor 2, brander etc heb ik allemaal paraat. Een van de weinige eisen zijn dus enthousiastme, wat ervaring en een goede conditie! Ik dacht eraan om 30 juni/1 juli te vertrekken richting Galliväre.

Mocht hier iemand intresse hebben hoop ik dat we een paar keer kunnen afspreken om elkaar te leren kennen, tochtplannen te overleggen en afspraken te maken! Ik hoop zo snel mogelijk iemand te vinden & te kunnen boeken in verband met drukker worden en duurder worden van vervoer.

Bedankt en hopelijk tot horens!
    Groet, Luuk
    Luuk (at) lupanas . nl
    0031 6 36103771

Edit: Ik ben van Nederland, maar op Hiking-site.nl ben ik niet geslaagd helaas. Als ik hier iemand tegenkom heb ik er zeker een tripje naar België voor over en weet ik zeker dat we eruit kunnen komen!

ADexters
    Deelnemer
    Aantal berichten: 8

Beste luuk,

Als je nog van plan bent om naar Sarek te gaan wil ik graag je tochtgenoot zijn…

Groeten,
    Arjan

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.