HOME FORUM Materiaal en techniek Tip: Patagonia-sale

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 10

Misschien een nuttige tip (voor wie het nog niet kent): Dinsdag start om 7u ’s morgens een Patagonia-sale op Zalando-Lounge. ’t Is elke week wel eens een nuttige sale van een hiking-merk, maar hier kijk ik toch erg naar uit.

Wie zich inschrijft via mijn link: http://www.zalando-lounge.be/e/2F9C255554 krijgt €10 korting, en ik heb er ook wat aan (dit is dus een referral-link, mag gerust verwijderd worden indien niet toegelaten)

Tijdens vorige sales (van andere merken) o.a. het volgende kunnen kopen:

– Patagonia R1 hoodie €55 i.p.v. 100+
    – TNF Trekker convertible W €39 ipv 80+
    – Patagonia Troposphere W €95 ipv 200+
    – Columbia Mountain Tech III €13 ipv 25+
    – Under Armour longsleeve €27 ipv 60+
    – Odlo baselayers aan +-€25 ipv 40+

Gebruikstips:
    – Omwisselen is niet mogelijk. Past iets niet, krijg je wel je geld terug. Voor de retour moet je géén verzendkosten betalen.
    – Je krijgt je pakje ongeveer 2 weken na bestelling thuis geleverd.
    – De stock is beperkt, ’t is dus een kwestie van meteen te bestellen wat je wilt, en er zo vroeg mogelijk bij te zijn.
    – Eens iets in je winkelmandje zit, blijft het 20 minuten van jou. Elke wijziging doet je termijn van 20 minuten opnieuw starten.

Koen
    Deelnemer
    Aantal berichten: 120

Die Patagonia R1 lijkt mij erg prettig. Ik ben benieuwd naar wat er allemaal in de sale zal zijn.

Woubeir
    Deelnemer
    Aantal berichten: 773

Je moet inderdaad heel snel zijn. Als de ene moment nog in voorraad is wat je wil, kan dat een paar minuten later dat al niet meer zo zijn.

burgernfries
    Deelnemer

Wel Koen, ik heb bij de vorige sale een grijze R1 (met halve rits) in L besteld, maar geretourneerd wegens te groot (en dan nog via Bergfreunde 1 exemplaar aan €5 meer gevonden in M). De kans is dus zéér groot dat er een grijze R1, maat L gaat opstaan. Die L valt wel vrij groot uit.

burgernfries
    Deelnemer

Op zalando-lounge.com kan je de Patagonia-producten al zien. De Scandinaviërs mogen blijkbaar een dagje eerder kopen. Zitten redelijk wat R1’s tussen btw.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.