HOME FORUM Stel jezelf voor Thomas stelt zich voor

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 2

Hallo allemaal,

Ik ben Thomas, 21 jaar en ik kom uit Nederland  (Utrecht). Ik lees al een paar jaar mee op deze schitterende website en vond het tijd worden om een account aan te maken. Vooral de landenpagina´s en het forum vind ik leuk! Zelf maak ik graag lange trektochten, maar aan weekendjes en dagwandelingen beleef ik net zoveel plezier. Afgelopen zomer ben ik met een maatje naar Schotland geweest. Daar hebben we in 3 weken tijd gewandeled op Skye, van Armadale naar Uig, dan met de veerboot naar Tarbert (Harris), waarnaar we naar lewis zijn gewandeld. Vanuit Stornoway hebben we weer de veerboot naar Ullapool gepakt en daarna hebben we de CWT gelopen naar Fort William, over Knoydart langs Inverie. Kwamen we daar aan, was de pub dicht 🙁  Deze vakantie was echt schitterend.

Verder ben ik ook lid van de rugzaklopers en de nederlandse hiking-site. Met mijn uitrusting ben ik blij, maar zo nu en dan vervang ik iets door een kwalitatief beter en of lichter product.

Groeten,

Thomas

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Hey Thomas, welkom op het forum!

Misschien zie je het zitten om een reisfiche in te vullen?

KennyTheHiker
    Deelnemer
    Aantal berichten: 97

Welkom Thomas!

Ik ben ook een Schotland liefhebber, en Skye… Dit jaar voor de 2e  x !
    Volgend jaar zou ik de nog onbekende John O Groats trail willen lopen in het noorden.

Harris staat ook nog op het programma.

Thomas.
    Deelnemer
    Aantal berichten: 2

@ Debbie

Zodra ik weer wat meer tijd heb zal ik zeker een reisfiche invullen. Zo kunnen we allemaal inspiratie en tips opdoen van elkaar.

@Kenny

Van de John o Groats trail heb ik nog nooit gehoord, dat ga ik eens bekijken!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.