HOME FORUM Materiaal en techniek tent wassen ?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 30

hallo allemaal,

Ik heb een vraagje omtrent onderhoud van een tent (nomad tellem 3) niet echt het doordeweekse trekkerstentje. na dat deze laatstgenoemde zich enige tijd in de ondergrondse garage bevond leek het ons leuk om ons materialen na lange tijd terug boven te halen (lees na onze verbouwing). wat blijkt dat ons tentje zich een nieuw geurtje heeft aangenomen en zich een wasbeurt opdringt. helaas weten we niet hoe we deze moeten terug in tiptop staat moeten brengen ? enige tips zijn meer dan welkom hieromtrent. ps mag deze in de wasmachine?

met vriendelijke groet

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Hey, je vindt in dit artikel alvast enkele tips.

bergkonijn
    Deelnemer
    Aantal berichten: 190

In de wasmachine zou ik niet doen. Wel tent opzetten. Binnen en buiten tent apart als mogelijk. En ze binnen en buiten met water en milde zeep afwassen. Afspoelen met water, tuinslang bijvoorbeeld.

En de volgende keer tent droog opbergen. Of is je ondergrondse garage niet droog gebleven? Ik laat meestal, na de tent buiten onder het afdak te drogen, ze binnen nog een dag open liggen. Zodat ze zeker droog is voor ik ze opvouw en opberg in de slaapkamer.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.