HOME FORUM Tussen pot en pint Te koop: Slaapzak Cat's Meow en Women Cat's Meow

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 120

Ik verkoop deze 2 slaapzakken omdat ze al meer dan een jaar niet meer gebruikt zijn. En dit vind ik eigenlijk jammer want misschien kan iemand anders ze wel nog gebruiken.

Ze zijn in totaal ongeveer een 3 weken gebruikt, wel altijd met liner.
    Moest je geïntresseerd zijn, doe een redelijk bod en wie weet is hij dan van jouw. Nieuw koste hij rond de 170 euro en deze prijs is ongeveer hetzelfde gebleven. Je kan me via een reactie contacteren of via kasper.geuns89@gmail.com

Kasper
    Deelnemer

Ik ben vergeten te vermelden de slaapzakken zijn aangekocht in 2010. En het de temperatuurwaarde van de Cat’s Meow is Comfort 0C, Limit -7C, Extreme -24C. Van de Women Cat’s Meow is Comfort 1C, Limit -5C, Extreme -22C.

Olivia
    Deelnemer
    Aantal berichten: 2

Beste Kasper

Graag had ik meer details gekregen over de Women Cat’s Meow slaapzak, aangezien ik op zoek ben naar een warme slaapzak tot -15┬░C

Alvast bedankt
    Olivia

Kasper
    Deelnemer

Hallo Olivia,

Daar gaat deze slaapzak jammer genoeg niet geschikt voor zijn. Wij hebben er nog vrij comfortabel in kunnen slapen tot ongeveer een -5 graden. Maar dat zat al op het randje vonden wij.

Mijn vriendin heeft haar nu een slaapzak aangeschaft bij Culumus. Normaal hebben we hem volgende week. Ik moet zeggen dat deze van prijs ook heel goed meevallen. En ik heb er toch al heel veel goede dingen over gehoord.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.