HOME FORUM Materiaal en techniek Te koop – Rab Vapour rise Lite Alpine jas – Smoke – Medium – ongedragen

Tags: 

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 186

Bij deze zet ik mijn rab vapour rise lite jas te koop.
    De jas is in de maat medium en de kleur smoke.
    Hij is nooit gedragen geweest. Als je hem koopt moet je er maar aan ruiken en zal je merken dat die gewoon naar winkel ruikt (ongedragen en ongewassen dus).

Ik had hem origineel gekocht wegens de vele lovende reviews en ik vond hem zelf ook geweldig zitten maar eigenlijk is de maat net te klein. Ik kan er geen trui meer onder doen en hij is zo zelfs wat krap geworden. Net omdat ik hem zo fijn vind zitten heb ik hem zo lang gehouden nog maar ik heb op geen van mijn trips gekozen om hem mee te nemen dus wordt het een beetje stom hem te laten liggen.
    Ik heb het snel te warm. Ik heb bv IJsland gedaan in Mei in gewoon een windshirt met een t-shirt er onder en ik zweette nog (toen had ik hem nog niet anders had ik hem toen wel gedragen). Hetzelfde voor Wales in September. Ik wou hem dus gebruiken voor meer kouder winterweer maar omdat er geen trui onder kan is het gebruik wat beperkt en kan ik het geld beter gebruiken voor iets anders.

Vraagprijs 110 euro

Nieuwprijs is 169 euro
    Bij facewest in korting voor 145 euro

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.