HOME FORUM Tussen pot en pint Te koop of gezocht Te Koop: Buffalo Mountain Shirt Dames maat 36

Tags: 

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 120

Charlotte en ik verkopen onze Buffalo omdat hij jammer genoeg gewoon te weinig gebruikt wordt.¬†En onze outdoor kledij kast puilt gewoon uit. ūüôā

Het gaat om een groene Special 6 shirt voor de heren, maat 36. Normaal gezien draag ik kledij tussen de maten small en medium.    VERKOCHT

Voor de dames is het een groene Mountain shirt, maat 36. Normaal gezien draagt Charlotte altijd kledij in de maat medium. GERESERVEERD

Beide Buffalo’s zijn ook voorzien van een kap. Ze zijn beide niet van nieuw te onderscheiden.

Je kan hem altijd komen passen, we wonen zelf in Hasselt. Maar indien je in Limburg woont en je geen eigen vervoer hebt kan er misschien wel iets geregeld worden.

Ik wil hem ook gerust opsturen.

Prijs overheen te komen. http://www.verreweg.be/kleding-en-schoeisel/buffalo-systems/                                     Ik heb enkel geen idee meer wat de kap los kost, want deze wordt er telkens los bij verkocht.

Je kan me contacteren via info@kaspergeuns.com

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.