HOME FORUM Stel jezelf voor Tanya

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 35

Hoi, ik merkte net dat ik me nog niet heb voorgesteld…

Ik ben Tanya, 33 jaar en wonende te Beringen samen met mijn man en onze 2 zoontjes (7 en 10). Nu de kindjes wat ouder zijn lukt het me meer om dingen op mezelf te doen. Zo ben ik deze zomer op solo-trektocht geweest in de Ardennen en dit was zalig. Ik herinner me dat ik als tiener ook heel graag ging kamperen en plannen had om ‘later’ met de fiets en de tent naar de Ardennen te gaan. Nu is het wel veel later geworden, maar beter laat dan nooit.

Mijn droom is om te gaan trekken in mooie gebieden zoals Frankrijk, Noorwegen, Portugal,… maar ook wat verder (en warmer) zoals Thailand en Cambodja. En ja, hiervoor zal ik dan ook moeten ’trainen’ en veel ervaring moeten opdoen.

Groetjes!

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Hey Tanya, heel erg welkom op het forum. Hopelijk lukt het ook eens om met je gezin erop uit te trekken. Dit evenement al gespot?

Tanya
    Deelnemer

Hoi Debbie,

ja Yanick had erover verteld en ik zou super graag mee gaan. Het spijtige is dat we die zondag al iets hebben gepland met mijn ouders. Ik ben wel op zoek naar iets gelijkaardigs op een ander moment. De kindjes zijn niet zo’n wandelaars (toch zeker de oudste niet) maar ik denk dat ze het wel leuk zouden vinden met andere kinderen. Ik heb ook al geprobeerd te gaan geocachen maar na 3 mislukte pogingen hadden ze er geen zin meer in. Deze zomer nog eens proberen. En ik vond ook iets met een ezeltrektocht, dat is ook wel iets voor hun denk.

caersbart
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 108

Beetje inkleden van de tocht helpt altijd, bij mijn kids toch. 😉

Over een paar weken doen we een tocht wandelen-paalkamperen-kayakken, gaan ze ook leuk vinden denk ik. Met een beetje creativiteit vinden mijn kinderen wandelen wel leuk.

Tanya
    Deelnemer

hey dat ziet er echt super uit! kei leuk gevonden! daar ga ik me ook eens mee bezighouden 🙂 Bedankt voor de tip!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.