HOME FORUM Stel jezelf voor Sven

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 2

Hallo

Elk nadeel heb z’n voordeel: weinig creativiteit qua schermnaam dus hoef ik niet meer te vertellen wat mijn voornaam is 😉

Recent op tram 4 gestapt en lijk met de jaren niet alleen meer plezier maar ook meer en meer nood te hebben aan buitenlicht- en lucht. In “mijn” Pajottenland kom ik al goed aan mijn trekken met stappen en fietsen (vooral MTB maar ook koersfiets) maar ik probeer er ook goed gebruik van te maken als ik wat meer tijd heb. Laatste hikingtrip was de Lee trail in Luxemburg tussen kerst en oudejaar, qua fietsen was het Amsterdam > Kopenhagen in september.

Heb me net aangesloten bij Hiking Advisor om wat meer “buitenmensen” te leren kennen en omdat de activiteiten aansluiten bij waar ik wat meer over wil leren om volgende avonturen te kunnen ondernemen: bvb. wintertrekking, via ferrata en raftpacking.

Tot… ?

Sven

Sven
    Deelnemer
    Aantal berichten: 322

🙂

Svenski
    Deelnemer
    Aantal berichten: 2

Haha, blijkbaar geldt ook het omgekeerde: elk voordeel heb z’n nadeel 😀
    Dan toch maar wat aangepast 😉

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Heel erg welkom op het forum, Sven(ski). En tot op één van onze activiteiten!

Al ingeschreven voor onze nieuwsbrief? Zo blijf je op de hoogte als een activiteit wordt gelanceerd.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.