HOME FORUM Stel jezelf voor Sven uit Antwerpen

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 322

Hoi,

Ik ben Sven uit Antwerpen. Ik ben onder de indruk van deze website, heel leuk!
    Ik ben graag zielsalleen in de natuur, en word liefst alleen verstoord door dieren, regen of andere natuurverschijnselen.

Mijn jeugd werd erdoor bepaald, maar eenmaal volwassen ben ik dit 20 jaar lang een beetje vergeten. Nu ik 38 ben, en gelukkig nog in goede conditie, heb ik de draad weer opgepikt.

Mijn ervaring wordt bepaald door een jeugd bij de scouts en chiro, actieve ouders en later door een leven in midden-Scandinavië (4 winters lang, tot -35 graden). Ik heb solo door de wereld gereisd, van Brazilië tot Indonesië (vooral verleid door het oerwoud) en heb leren paragliden (brevet) in India.
    Helaas dit alles zonder 1 nacht in een tent, en zonder aan mijn jeugddroom te denken – ik ben hoogstens een dag gaan langlaufen of sneeuwschoen-wandelen in de buurt van mijn flat in scandinavië, en heb hoogstens een groepstocht door de jungle gedaan, alhoewel, ik heb wel een stukje (3 dagen) van de Annapurna trail gedaan – oef!)

Nu trek ik weer door de Ardennen, liefst dagenlang met niemand om me heen, en een tentje op de rug.

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Welkom op het forum, Sven. Ik zie dat je toch niet stilgezeten hebt die laatste 20 jaar, er is meer dan hiken alleen in het leven. 😉

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.