HOME FORUM Stel jezelf voor Stel jezelf voor… Daria

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 3

Hallo allemaal

Ik ben Daria, ondertussen 25 jaar en net gestart met wandelen/hiken. Woon sinds een jaar en half in Antwerpen. Af en toe nood aan iets anders dan beton en de stedelijke omgeving zorgen ervoor dat ik me in september een paar wandelschoenen aanschafte met het voornemen om Schotland te gaan verkennen komende zomer.

Compleet onervaren dus. Ik heb ondertussen al wat dagtochten gedaan en het bevalt me. Komende zomer ga ik in groep dan ook naar Schotland. Alleen leek me net iets te impulsief omwille van mijn gebrek aan ervaring. Nu is het vooral kilometers in de benen krijgen, conditie en techniek kweken.

Altijd zin om eens een dag te gaan wandelen!

Groetjes,
    Daria

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Hey Daria, heel erg welkom op het forum. We helpen je graag verder met tips, dus als je vragen hebt, shoot! 😉

Griet
    Moderator
    Aantal berichten: 48

Hoi Daria!

Ik woon ook in Antwerpen (Berchem) en ben steeds into een wandeluitstapje uit den beton hier, dus als je gezelschap zoekt om het onderstel te trainen dan kom ik graag eens een dag mee. Meer info over mij is links en rechts hier wat op het forum te vinden, maar ik kom in ieder geval uit een groen dorp en heb sinds mijn recente verhuis naar de grote-op-elkaar-gepakte stad nog meer de neiging om open ruimte op te zoeken. Want op de kaaien of het Middelheimpark na vind ik die hier helaas onbestaande.

(desalniettemin zijn her hier wel overal vlak bij donuts te vinden : )

Griet

Daria
    Deelnemer
    Aantal berichten: 3

Hey

Debbie, vragen volgen zeker! Nu vooral interessant om al heel wat te lezen.
    Griet, Bedankt voor het berichtje. Ik hou het zeker in mijn achterhoofd als ik een wandelmaatje zoek.

Groetjes,
    Daria

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.