HOME FORUM Stel jezelf voor Sndrrr haalt z'n bivakzak weer uit te mottenballen

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 2

Graag stel ik me aan jullie voor!

Sndrrr aka Sander

na 10 jaar probeer ik de buitensportliefde weer te laten ontbranden.  Niet alleen want ik neem vrouw en drie kinderen mee (oudste 10 jr.) Blijkbaar is er sprake van een genetische aanleg want de kinderen vinden het net als ik pas leuk worden als de bebouwing uit beeld is en het avontuur begint.

In het verleden deed ik veel aan sportklimmen en boulderen. Schotland was mijn favoriet voor meerdaagse trekkings. Het leuk is dat mijn oude uitrusting nog een aardige basis is om mee op pad te gaan.

Deze  zomer is het plan om wild te gaan kamperen in Zweden. Waarschijnlijk afgewisseld met een overnachting in een bed na een weekje buiten. Leuk om nu al wat te gaan voorbereiden en een paar weekendjes de schaarse wildkampeer mogelijkheden van Nederland uit te proberen. Het lijkt me leuk om een voorraadje gedroogd voedsel te prepareren. Het forum biedt voldoende tips en leesvoer.

Als bijdrage voor het forum plaats ik mijn recept voor Zuid-Afrikaanse Chili Bites op het forum. Dit is een zeer smakelijke Biltong variant van gedroogd rundvlees. Na lange tijd uitproberen en aanpassen zijn ze superlekker.

Groet sander

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.