Tags: 

9 berichten aan het bekijken - 31 tot 39 (van in totaal 39)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 35

liefst onder de €300; zo €240 voor de Gold Kazoo spreekt me ook wel aan maar dat gaat net iets te koud zijn voor mij denk.

Woubeir
    Deelnemer
    Aantal berichten: 773

dan kan al zeker iets zoals een Blue Kazoo. Iets lichters en/of compacters kan je wel vinden, maar je gaat daar ook een pak meer voor betalen waarschijnlijk.

Tanya
    Deelnemer

ja, deze heeft zowat dezelfde prijs maar is iets warmer en lichter. en is ook iets langer (zodat mijn kleding eronder bij in kan om wat te drogen/warmen). maar is het dan slechtere kwaliteit dan TNF?

en met zowat dezelfde eigenschappen (dus ook een tijk die waterafstotend is) maar dan wel veel meer kost is die Tundra. Enig idee waarom die dan meer kost?

Woubeir
    Deelnemer

Of de kwaliteit slechter is dan TNF, kan ik niet zeggen, maar niemand weet waar hun temperatuurswaarden vandaan komen. TNF durft ook wel te optimistisch zijn daarover, maar daar zijn de zakken wel zeker getest volgens EN13537.

De Tundra: tja, hogere CUIN-waarde en (dus) lichter en dat verklaart al minstens een deel van de hogere prijs.

Trouwens, kijk zeker ook eens naar Cumulus.

Tanya
    Deelnemer

daar had ik deze al van op ’t oog maar dan lijkt me die van Lowland wel beter gezien deze iets lichter is en erbij de advertentie staat dat het een waterafstotende tijk heeft; en zeker nu ik deze net bij bol vond aan een leuke prijs. maar hoe het dan met service zit weet ik niet.

in ieder geval bedankt voor je advies!!! morgen nog eens gaan winkelen denk

Woubeir
    Deelnemer

De 400 is misschien te koud; de 600 lijkt me warmer.

Toevallig net nog deze discussie gehad: Lowland slaapzak

Tanya
    Deelnemer

hmmm… dan denk ik toch een goede keuze gemaakt te hebben. net naar Verreweg geweest en de Tundra -5 aangeschaft. die lag echt super goed! was ook eerst even de Bleu Kazoo gaan testen maar dat was toch een heel verschil hoor. nu hopen dat het qua warmte echt wel klopt. heb voor alle zekerheid ook nog een thermo lakenzak (+15°C) mee 🙂

Woubeir
    Deelnemer

Lijkt mij op het eerste zicht een goede keuze. Duurder misschien dan je eerst van plan was er aan te geven, maar dat is maar geld en houdt je niet warm.

Tanya
    Deelnemer

hehe, inderdaad. nogmaals merci voor het advies he.

9 berichten aan het bekijken - 31 tot 39 (van in totaal 39)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.