HOME FORUM Tussen pot en pint Te koop of gezocht verkocht/Slaapzak Gold Kazoo te koop – 130 euro

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 322

https://photos.app.goo.gl/AQQhTT25aRIqaW4H3

Comfort: 2°C / Limiet: -4°C / Extreme: -21°C

Omdat mijn Gold Kazoo slaapzak van The North Face niet meer buitenkomt, mag hij rustig aan weg.

De slaapzak is van omstreeks 2014, uit een winkel van The North Face zelf, en werd ongeveer 10 nachten gebruikt. Thans gebruik ik een quilt van Cumulus met dezelfde temperatuurrating.

De slaapzak is altijd luchtig opgeslagen in zijn zeer ruime mesh opberghoes, en werd enkel gecomprimeerd tijdens het hiken. De slaapzak is ter gelegenheid van deze verkoop professioneel gewassen. De Gold Kazoo ruikt als nieuw, loft mooi en ziet er ook gloednieuw uit. De oversized wash-tag werd er uiteraard wel afgeknipt.

Wordt geleverd met originele compressiezak en mesh opberghoes van The North Face. Zelf heb ik de compressiezak nooit gebruikt, ik gebruik een roll top dry bag.

Verzending binnen België 5,50 € ten laste van de koper. Kan ook verzonden worden naar Nederland of elders.

Je kan me hier contacteren.

Tristef
    Deelnemer
    Aantal berichten: 3

Beste,

Is deze nog te koop?

Gr

ivovm
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1024

Tristef,

gebruik het mailadres van Sven in zijn bericht hierboven om een antwoord te krijgen

Sven
    Deelnemer

Hoi Tristef, ja hoor, de slaapzak is nog te koop.
    Ik zie dat het contactformulier op mijn site niet werkt, ik repareer het even.

Tristef
    Deelnemer

Iemand die weet hoe ik Haaiker nog kan bereiken? Via zijn contactformulier op zijn site geprobeerd maar na een week nog steeds geen reactie.

Mercikes,

stefan

ivovm
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1024

Stefan,

vreemd dat hij niet reageert. Ik heb jouw mailadres doorgestuurd naar Sven

Tristef
    Deelnemer

Ivovm,

Bedankt. Is misschien juist weekje op reis?

Gr

Stefan

Sven
    Deelnemer

Hoi Stefan,

Ik zie nu dat je bericht in mijn spambox is terecht gekomen… Vreemd, maar hoedanook stuur ik je zometeen een reactie!
    Bedankt om hier even te polsen, zodat ik je mail in de spam kon terugvinden

Sven

Sven
    Deelnemer

De slaapzak is verkocht!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.