HOME FORUM Stel jezelf voor Simon

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 4

Hallo iedereen ik ben Simon

Ik lees hier al even mee, maar ben zelf nog een beginner op het vlak van hiking. Ik heb al gekampeerd (op een camping) in de Ardennen en met de unief op alpine stage geweest (verbleven in Jeka huis), maar voor de rest geen ervaring met lange dagtochten, wildkamperen, e.d. . Ik ben nogal een outdoorpersoon. Ik doe nu al zo’n 10 jaar survivalrun in clubverband en daarnaast ben ik veel bezig met natuurstudie o.a. via de regionale zoogdierenwerkgroep. Als ik kan zit ik dus buiten 😀

Dit jaar staan er een paar tochten op de planning:
    – Naar de Viroin dit voorjaar, de nieuwe bivakplaats in Nismes uitproberen in combinatie met een schoolexcursie (het is daar de biodiversiteit hotspot van België)
    – Een tweetal weken gaan kanoën in het zuiden van Zweden met een kameraad
    – En als ik niet teveel herexamens heb, nog eens naar de Viroin of naar Chimay en daar eventueel een GR-route volgen voor een paar dagen.

Ik heb een blog: waar ik vooral de beestjes en planten bespreek die ik tegenkom (dus hoofdzakelijk natuurstudie zoals de titel al zegt) en in toekomst zal ik ze dus bespreken in combinatie met de tochten die maak.

steve
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 173

dag Simon! Van harte welkom! Bij enige vorm van twijfel of vraag… just start a topic!

Simon
    Deelnemer

Dank je Steve. En will do 😉

Dzjow
    Moderator
    Aantal berichten: 380

Welkom Simon! Die blog van je ben ik wel benieuwd naar eerlijk gezegd. Als je wil mag je dus altijd de link geven. 🙂

Simon
    Deelnemer

Dank je Dzjow. Raar ik had die er nochtans bij geplaatst: Blog

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.