HOME FORUM Materiaal en techniek Materiaalbesprekingen Sil Hexpeak V4

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 17

Gedurende 8 jaren gebruikte ik de Robens Voyager 2 op mijn solo wandelingen. tentje voldoet nog steeds maar ik wil gewicht besparen nu de hond ook meegaat.

eerste keuze was MLD trailstar maar te duur ivm import vanuit VS.

Heeft iemand ervaring met de Sil Hexpeak V4 – 2015 ?

http://www.backpackinglight.co.uk/shelters-1/WF129.html

ivovm
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1023

Ik kende hem helemaal niet.
    Even wat rond aan het snuffelen geweest.
    De kans lijkt klein dat iemand hier op het vaste land er al ervaring mee heeft net omdat hij nieuw is.
    Je zal wat af moeten gaan op besprekingen die je vindt op outdoorsmagic en andere over het vorige model. zie bv op enkele blogartikels uit 2014 van de volgende
    http://summituphere.com/2015/01/
    Wat afgaand de de verschillende reacties lijkt het erop de de ontwerper rekening heeft gehouden met de opmerkingen over het 2014 model.
    Dat is alvast al een plus.
    Moest je voor een korte tocht eens een (doe het zelf) trailstar uit willen proberen dan moet je mij maar eens mailen of er een en ander afgesproken kan worden.
    Misschien heb je er overheen gekeken.
    Daar staat hier op het forum nog iets te lezen
    Jij achter de stok en de hond voor de stok

Wat kleine constructiefoutjes maar degelijk genoeg om op te vertrouwen

Pat
    Deelnemer
    Aantal berichten: 17

hoi Ivo,

bedankt voor je aanbod, ik neem het in overweging.

De versie 2015 is inderdaad op meerdere punten aangepast op basis van “kritieken” op de 2014 versie. Mij lijkt het op basis van die recensies een goeie prijs/kwaliteit¬† en een goed alternatief voor mijn tentje.

“Verreweg” heeft de 2014 in aanbod en Peter bevestigde mij dat het nieuwe model binnen enkele weken (uiterlijk begin mei) beschikbaar zal zijn. Begin mei is het daar tentenshow.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.