HOME FORUM Tussen pot en pint Schoenen voor kinderen…

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 4

Hoi allemaal,

Degelijk schoeisel behoort tot de basisuitrusting van elke hiker. Op de site vind ik genoeg informatie om voor mezelf een keuze te maken.

Wat echter met kinderen, wiens voeten constant groeien? Ik kocht al eens goedkope schoenen, met alle gevolgen van dien. Veel geld uitgeven aan schoenen die na een paar maanden te klein zijn, vind ik ook te gek.

Bestaat er ergens een 2dehandscircuit voor kinderschoeisel? Zo niet, kan ik er misschien zelf mee starten 😉

Stap ze!

Karsten

Werner
    Deelnemer
    Aantal berichten: 57

Voor onze zoon van 6 die toch al wat wandelkilometers op de teller heeft, kopen wij zijn bergbottines bij Decathlon. Zowel over de waterdichtheid als de stevigheid van de zool, hebben wij/hij niet te klagen.

Afgelopen weekend zijn wij gaan stappen in de Hoge Venen (2x13km in de sneeuw) en heeft tij 2 dagen zijn sneeuwbotinnes aangedaan en ook hier was hij zeer content van.

Peter T
    Deelnemer
    Aantal berichten: 10

We hebben wat 2 de hands spullen die klanten hier in de shop komen leggen , maar heb toch de indruk dat mensen  toch liever goedkope nieuwe spullen kopen , terwijl het materiaal wat hier ligt echt wel top is en je vaak niet ziet dat het gebruikt is ,  dat is wel jammer .

Cavenske
    Deelnemer
    Aantal berichten: 4

@Peter T: Waar is ‘de shop’ ergens? Misschien kan ik dan eens binnenspringen…

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.