HOME FORUM Stel jezelf voor Saskia

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 129

Hoi allemaal,

Al een tijdje aan het meelezen op deze site, veel info hier, bedankt!
    Ik ben Saskia, 25 jaar en ook besmet met het hikingvirus. Op mijn 22e een huttentocht van 3 dagen gedaan en dat vond ik zo leuk dat ik besloten heb om al mijn vakanties zo door te brengen. Gaandeweg heb ik ontdekt dat ik solo reizen mooier vind dan groepsreizen, en dat ik liever kampeer dan in hutten slaap. En omdat ik me geen pakezel wil voelen en wel van opschieten hou wil ik mijn rugzak zo licht mogelijk houden, dus inversteren in lichter en beter materiaal. Ik wil nog heel veel leren. Over materiaal ( vooral MYOG-projecten, vind ik leuk om te doen) maar ook van ervaringen van anderen. En natuurlijk zelf veel ervaring opdoen, dus zo vaak mogelijk een tochtje plannen…. Want onderweg zijn vind ik het mooiste!!

Groetjes, Saskia

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Hey Saskia, welkom op het forum!
    Enne, op 24 november staan we op de After Summer Beurs van de Klim- en Bergsportfederatie in Bornem waar Ivo Vanmontfort een workshop zal geven over MYOG!

Saskia
    Deelnemer

Dat klinkt interressant! Heb al vaker de site van Ivo bezocht dus die lezing zal zeker de moeite waard wezen. Alleen ik woon in het noorden van NL dus dan is Bornem wel een flinke afstand, maar wie weet.

Saskia
    Deelnemer

Ik ben ook een blog begonnen en nu druk bezig om mijn reisverslagen erop te zetten. Mijn blog gaat niet alleen over trektochten maar ook over mijn ziekte. Misschien niet helemaal passend bij deze site maar de reisverslagen en foto’s die erop komen zijn misschien wel leuk om te lezen.

Dit is de link: https://schizofrenieenbergenbeklimmen.wordpress.com/

eric en finley
    Deelnemer
    Aantal berichten: 21

Net je blog gelezen, pakkend en je mag trots op jezelf zijn!!!!!!

Jennes
    Deelnemer
    Aantal berichten: 37

Hoi Saskia, ik heb net je blog gelezen en ik ben erg benieuwd naar je verhalen. Ik denk dat je ziekte en je wandelvirus in je blog heel goed te combineren zijn en iets unieks aan de internethikingwereld toe kan voegen. Ik ga je blog zeker volgen!

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Saskia, een pakkend verhaal. Sterk dat je dit zo vrij wilt delen. Je kan heel goed schrijven, en ik kijk er naar uit om meer van je te lezen. Ik wens je veel hikingplezier toe en hopelijk ontmoeten we elkaar eens in ’t echt. Als je het ziet zitten om eens op bivaktocht mee te gaan, ben je altijd welkom.

Saskia
    Deelnemer

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties op mijn blog! Is echt heel leuk om te lezen!

Debbie, ik hou de agenda in de gaten en als er eens een HA-activiteit is waarbij ik meekan dan doe ik dat graag want het lijkt me ook heel leuk om jullie te ontmoeten ( en te wandelen natuurlijk)!

Thomas
    Deelnemer
    Aantal berichten: 93

Ik sluit aan bij de rest, mooi en openhartig geschreven. Ik ben al benieuwd naar je volgende blogpost!

Barend
    Deelnemer
    Aantal berichten: 4

Ja, mooi en goed geschreven; waardering heb ik voor je hoe je er mee dealt!

rudi
    Deelnemer
    Aantal berichten: 52

respect! volhouden hé

ps: denk je nog aan de kaartjes Gr240

KennyTheHiker
    Deelnemer
    Aantal berichten: 97

Wat een mooi reisverslag Saskia!

Eentje dat eens niet saai was 🙂 Keep up the good work!

Woubeir
    Deelnemer
    Aantal berichten: 773

Inderdaad, goed geschreven.  Goed voor de maatschappij  om dit te kunnen lezen: dat er een ongelooflijk aantal zaken is die er niet zo ‘goed’ uitzien (indruk die door de maatschappij wordt opgelegd in vele gevallen), dat het handiger is (voor diezelfde maatschappij) om niets te doen en je weg te stoppen, maar dat je zelfs met een fysische of psychische aandoening wel degelijk nog iets kan doen.

ivovm
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1016

Saskia heeft het hier (itt hiking-site) nog stil gehouden.

Haar boek is inmiddels uitgebracht.

Diepe buiging.

Saskia
    Deelnemer

Hoi Ivo en andere hiking-advisors,

Ik heb inderdaad een boek geschreven! Maar het leek me niet netjes om hier, op jullie reclameloze site (wat ik  heel fijn vind), reclame te maken voor mijn boek zonder toestemming van de beheerder. Daarbij ben ik schandelijk laat met het invullen van de reisfiches van voorbije tochten en wilde ik dat eerst netjes in orde maken, want voor alle info die ik van jullie site haal, mag ik best eens wat terug doen.

Maar nu Ivo het al heeft genoemd. Ik heb inderdaad een boek geschreven. Het is geschreven aan de hand van mijn dagboeken en medische dossier. Het gaat voor een groot deel over wat ik heb meegemaakt binnen de psychiatrie, maar mijn avonturen in de bergen (en de weg daarnaartoe) worden ook beschreven. Het spijt me dat de verzendkosten naar België zo hoog zijn. Het liefst zou ik naar de grens rijden en ze daar posten, maar vanuit Friesland wordt dat te gek.

Dit is een hele rare, bijzondere, maar leuke tijd. Ik heb veel interviews voor kranten en de media aandacht komt nu echt op gang. Best spannend allemaal. Maar gelukkig nog genoeg tijd voor het leukste wat er is: 23 maart ga ik weer een weekje op trektocht, naar de Serre de Montsant en de Muntanyes de Prades, vlakbij Barcelona. Zin in! En naderhand zal ik het reisfiche onmiddellijk schrijven;).

Groetjes Saskia

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.