HOME FORUM Stel jezelf voor Sarah-Ann

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 4

Dag iedereen!

Ik ben Sarah-Ann: 25, bezig aan een doctoraat in de biomedische wetenschappen, afkomstig van Roeselare, woonachtig te Leuven. Andere hobby’s buiten reizen/hiken: in de potten en pannen roeren, naaien zoals in kleedjes maken, muziek spelen in een harmonieorkest,…

Bon, het hiken, daarvoor zijn we met z’n tweetjes: m’n vriend en ik. We hebben nog niet zo heel veel op ons palmares staan. Vooral zomer hikes met de tent in Europa, en ook wat GRs in België. 2008 was onze eerste trektocht: Hardangervidda. Met slaapzakskes van Decathlon die maar tot 10°C gaan, onnozele matjes van dezelfde winkel,… vooral slecht voorbereid op het koude weer dus. Na de eerste dag hebben we heel onze planning omgesmeten: in plaats van in een 8-vorm rond de gletsjer te wandelen zijn we afgedaald naar ‘warmere’ oorden en uiteindelijk is het toch nog een mooie trektocht geworden. 2 jaar later hebben we dan eigenlijk gewandeld wat we als eerste hike hadden moeten doen: de WHW :).
    Vorig jaar hebben we nog eens een andere soort reis gedaan: road trip in west USA met oa dagwandelingen in de verschillende nationale parken. In combinatie met San Francisco, Las Vegas etc. een machtige reis.
    En nu nog geen week terug van de GR20. Prachtige etappes, magnifieke uitzichten, wisselende landschappen, interessante mensen, heerlijke refuge-sfeer, goed eten (jaja, we hebben nog een saucisse mee naar huis genomen)
    Sinds we terug zijn hebben we precies het gevoel dat dit toch wel de manier van reizen is waar we het meest van genieten. So let’s discover the world!

Interesses:
    – misschien wil ik wel eens zo’n infoavond over wintertrekking bijwonen. Ik weet niet goed wat ik mij daarbij moet voorstellen, hoewel ik als kou-kleum misschien wat moeilijker te overtuigen zal zijn.

– (natuur)fotografie. Momenteel wordt alles vastgelegd met een standaard digitaal fototoestel. Maar achteraf ben ik toch altijd wat teleurgesteld: de foto is toch verre van wat het in het echt was … Ik ben echt jaloers op mensen die zo’n mooie foto’s kunnen nemen van al die mooie dingen. Dus misschien moet ik volgend jaar maar eens een cursus fotografie in plaats van naailes volgen 🙂

Dzjow
    Moderator
    Aantal berichten: 380

In de winter ben je zo warm als je je kleedt. Je hebt het al eens aan den lijve ondervonden zo blijkt dus als je die fout niet meer maakt dan is een wintertrekking even fun. Veel plezier en welkom hier!

steve
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 173

Sarah-An. Welkom. Naaien vs hiken. Een nieuwe Make-Your-Own-Gear star in wording 😉
    Een info-avond wintertrekking komt er zeker aan. Watch the agenda.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.