HOME FORUM Materiaal en techniek Rugzak paklijst?

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1003

Ik heb geen opzoekingen gedaan over het gebied wat je gaat bezoeken, weet er dus weinig van

maar ik vind het vreemd dat er wel een ijspikkel op staat maar ik vind niets terug van stijgijzers (of iets dergelijks voor op ijs/sneeuw ondergrond). Die laatste lijkt mij in eerste instantie belangrijker.

dim3nsion
    Bijdrager
    Aantal berichten: 45

Stijgijzers heb ik niet bij de pikkel wel mocht ik een sneeuVeld ofzo tegenkomen wat je nooit weet in No 😉 grt

dim3nsion
    Bijdrager
    Aantal berichten: 45

@ivo zal de stijgijzers meehebben maar slechts 1 dag daarom staan ze niet vermeld. Voor in de lygenalpen. Groeten

Eloi
    Bijdrager
    Aantal berichten: 39

Hallo ik zou sowieso even opzoeken of je uberhaupt een zaklamp nodig hebt in de periode dat je gaat. En ik persoonlijk zou echt de keus maken tussen tent of hut. Het is echt een heel gewicht voor alleen een back-up.

En kleding is misschien ook wel een persoonlijk dingetje maar ik had op mijn tocht afgelopen juli (8 dagen) maar 1 onderbroek, 2 paar sokken voor overdag, een paar waste ik s’avonds uit zodat ik s’morgens een ‘schoon’ paar aankon doen. Voor tijdens het slapen heb ik altijd een dik paar sokken bij mij die ik apart hou.

Wat ik ook graag wil weten wat zijn smalle sokken?

erph
    Bijdrager
    Aantal berichten: 55

Je hebt vanalles bij dat ik niet zou meenemen (ik steek alles voor een week autonomie in een 32 liter rugzak) maar ik heb ook eens gekeken wat er bij mij standaard in zit en dat niet op je lijstje staat:

Herstel kit (naaigerief, sisal touw, multitool-zakmes, sporttape (ook als preventie voor blaren), plakgerief slaapmatje, minitube secondenlijm)

GPS en GSM

Zakflesje wodka

Thermisch ondergoed (dubbelt als pyama) en donsjasje

Een buff (bandana)

Regenbroek

Plastieken kopje

Camelbag

Toiletpapier

Zonnenbril

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.