HOME FORUM Stel jezelf voor Robin

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 9

Dag iedereen

Bij deze stel ik mijzelf ook voor. Ik ben Robin, 20 jaar en student uit Lochristi. Als kind al had ik een grote fascinatie voor de bergwandelaars die ik op vakantie in de bergen zag. De grote afstanden die zij aflegden, met niets meer dan wat zij op hun rug droegen spraken sterk tot de verbeelding.
    Na vele dagtochten in de bergen en voornamelijk veel ervaring op twee latten als wedstrijdskiër, trok ik enkele jaren geleden erop uit voor de GR du littoral met enkele vrienden. Uit totale onervarendheid hadden we onze rugzakken veel te zwaar geladen met nutteloze spullen, waaraan ik op het einde van de tocht een licht hielspoor overhield. Maar door de totale vrijheid van het stappen en het wildkamperen was ik meteen verkocht. Vervolgens heb ik de E5 van Oberstdorf tot Pitztal gelopen, met verblijf n hutten en vorig jaar de GR20 met de tent, die we door tijdsnood in 11 dagen moesten voltooien. Allemaal prachtige ervaringen. Voor dit jaar heb ik een tocht met de tent gepland in de Pyreneeën. (http://www.routeyou.com/route/view/1009531/wandelroute-trektocht-centrale-pyreneeen.nl)

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Hey Robin,

Welkom op het forum! Ziet er een serieus en herkenbaar plan uit daar in de Pyreneeën. 😉

Groetjes,

Debbie

RobinVdBroecke
    Deelnemer
    Aantal berichten: 9

Inderdaad grotendeels gebaseerd op de beschrijving op jouw website. Alvast Bedankt voor de inspiratie 😉

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.