HOME FORUM Tussen pot en pint Reisgenoten gezocht 3/9/16 t.e.m. 10/9/16. Bestemming nog te bepalen

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 4

Ik was reeds vroeger actief op de voorloper van dit forum en daarna jarenlang reisbegeleider voor allerlei trekkings, vooral in het Noorden (Finland, Noorwegen, Canada, Alaska etc).

Nu ben ik op zoek naar reisgenoten die zin hebben om 1 weekje te gaan wandelen: dichtbij of iets ver, gewoon in de natuur. Bestemming nog niets beslist. Alle ideeën welkom!

Zelf ben ik juist halverwege de 30, actief en sportief maar iets minder extreem dan vroeger.

Heb jij ook zin om nog eens een weekje ertussenuit te zijn en in de natuur te gaan wandelen? Laat dan snel iets weten!

dim3nsion
    Deelnemer
    Aantal berichten: 45

voor mij zal het niet lukken ben pas terug uit 2 weken noorwegen dan 😉 succes naar de zoektocht

ivovm
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1023

In principe zou je binnen jouw tijdsbestek een drietal dagen mee kunnen lopen met ons

Daar is nog een plek vrij. De twee dagen dat je eerder vertrekt zijn in die hoek heel goed in te vullen. Als je kan schuiven met je verlof is meer mogelijk voor de route die ik in mijn gedachte heb. Dinsdag ochtend vertrekken we in Accous. Dan gaat het richting lescun. Verder loopt voor de daarop volgende twee dagen onze route grotendeels gelijk met de route zoals debby ze heeft gelopen. Daarna zal je terug moeten keren richting vallei om de 10de nog thuis te geraken. Voor één week liggen volgens mij -de reistijd indachtig-  de Pyreneeën net iets te ver weg.

elke
    Deelnemer

Bedankt voor je aanbod; ik bekijk het nog even verder want de periode is iets te kort vrees ik, al zijn de Pyreneeën wel heel aanlokkelijk.

@Dim3nsion
    : veel plezier in Noorwegen!

Verder ook altijd bereid voor micro-avontuur dus ik hou het hier wel een beetje in het oog: misschien nog eens een weekendje of zo.

Serrel
    Deelnemer
    Aantal berichten: 74

Wij trekken met zijn vieren richting Queyras van 2 tot 9 september (1xM, 3xV – dagtochten & Via Ferrata, we verblijven in Arvieux), daarna nog een weekje in de Mercantour (GR 52 met tenten).

Groeten, Luc

elke
    Deelnemer

Dat klinkt als een optie. Kan ik meer informatie krijgen?

Serrel
    Deelnemer
    Aantal berichten: 74

Dag Elke,

mail gekregen

Luc

elke
    Deelnemer

Heb een mailtje gestuurd.

dim3nsion
    Deelnemer
    Aantal berichten: 45

@Elke, Thanks, drukke planning maar zou moeten lukken denk ik dan 🙂 zoniet de Saltfjellet wat inkorten.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.