HOME FORUM Materiaal en techniek Problemen met huren bij packrafting-store.de voor packraftweekend

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Bijdrager
    Aantal berichten: 91

Hoi iedereen,

Ik en mijn vriend Robbert hebben ons eerder ingeschreven voor het packraftweekend. Omdat de rafts van Willem al op waren, moesten we gaan huren bij packrafting-store.de Toen we wilden huren bleek echter van de een op de andere dag dat de Denali Llama niet voorhanden was voor een kort weekend. Mysterieus genoeg kon diezelfde raft in het menu nog wel voor langere weekends worden gehuurd. Na moeizaam en weinig behulpzaam contact met packrafting-store is nu ineens ook de Yukon Yak voor mijzelf niet meer beschikbaar voor een kort weekend. Opmerkelijk is, is dat die eveneens nog wel beschikbaar voor een lang weekend. In de informatie over het weekend werd aangegeven dat packrafting-store rafts tot 15 maart voor ons zou reserveren. Ik krijg echter de indruk dat ze zich daar niet aan houden. Bij beschikbaarheid staat aangegeven dat alle rafts nog voor elke dag van het jaar beschikbaar zijn… Ik vermoed daarom dat packrafting-store niet zoveel zin meer had in het verhuren van (al) hun Alpacka rafts voor enkel een kort weekend. Nogal teleurstellend. Zou iemand ons een nog wel beschikbaar acceptabel alternatief voor de Yukon Yak en Denali Llama kunnen aanraden? Wij hebben beiden namelijk geen ervaring en kennis van zaken.

steve
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 173

ik neem contact op met packrafting store… feedback volgt

Arend
    Bijdrager
    Aantal berichten: 91

Dag Steve,

We hebben inmiddels 2x de MRS microraft M/L gehuurd bij gebrek aan iets anders.  Heb gisteren nog eens via de mail naar de beschikbaarheid van de Yukon Yak geïnformeerd en toen vertelde Marc Kreinacker dat die nog gewoon beschikbaar was. Toen echter later aan het licht kwam dat het voor het hikingadvisor-weekend was, was het ineens niet meer mogelijk. Hij raadde ons toen deze rafts aan. We willen graag mee dus we zijn hier maar op ingegaan. Het is mij inmiddels volledig onduidelijk of hij liever andere rafts aan ons wil verhuren, of hij zich niet aan de afspraken met hikingadvisor heeft gehouden of dat hij gewoon weinig rafts heeft en ze gewoon al op zijn aan andere deelnemers van het weekend. Mocht je nog iets kunnen betekenen dan zou dat geweldig zijn! Ik moet alleen het geld nog overmaken, maar dan wacht ik dan nog wel heel eventjes mee. In het ergste geval hebben we de microrafts. Ik hoop dat die ook werken? 🙂

Alvast bedankt!

steve
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 173

Idd wacht met betalen, ik zoek het uit met Sven en Marc.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.