HOME FORUM Stel jezelf voor Pieter-Jan

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 1

Hey allemaal ik zal mijzelf even voorstellen!

Ik ben Pieter-Jan, 25 jaar oud, en woon momenteel in Brussel. Ik ben heel geïnteresseerd in het verkennen van de natuur en probeer zoveel mogelijk tijd buiten te spenderen. Hiervoor probeer ik zoveel mogelijk in het weekend te gaan hiken in de ardennen of frankrijk (of andere gebieden die bereikbaar zijn met de trein), of te gaan mountainbiken in mijn eigen streek (pajottenland).  Sinds kort doe ik ook aan indoor muurklimmen en boulderen in de week om wat te ontsnappen aan het werkritme.

Verder ben ik een enorme fan van het noorden. De reis die ik maakte samen met mijn vriendin naar Noorwegen was voorlopig de beste reis uit mijn leven. Met mijn beperkt aantal vakantiedagen probeer ik elk jaar zoveel mogelijk natuur/avontuur in te squeezen als mogelijk. Dit jaar zouden we naar Canada gaan.

Ik speel ook nog gitaar en ben een elektronica-hobbyist maar dat heeft niet zoveel met dit forum te maken. Ik heb ook een website/blog (http://www.pieter-jan.com/) maar die gaat vooral over de elektronica gerelateerde zaken, alhoewel ik erover twijfel om een subsectie te maken over hiken.

ivovm
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1023

Pieter-Jan,

het is bepaald geen straf om een elektronicus in onze middens te hebben.
    Weten we gelijk tot wie we ons moeten richten als de zonnecel test
    er ooit eens gaat komen en of we dat powerpack richting hemel of
    hel moeten verwijzen (of ergens daartussen).

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.