HOME FORUM Stel jezelf voor Pieter

Tags: 

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 2

Hey,

Ik ben Pieter, een papa van 2 jongens van 11 en 13 die graag avontuurlijke wandelingen maken.

Meestal zoeken we wandelingen uit in de Vlaamse Ardennen of iets verder weg, als er maar een paar sterretjes staan bij de beschrijving. We wandelen vlot 15km en soms ook wel iets langer maar eigenlijk is tijd hier belangrijker, een wandeltocht van 5 uur is geen probleem.

Deze zomer gaan we met de familie op vakantie naar zuid Frankrijk. Er is een leuke woning gehuurd in Carnoules, in de buurt Van Hyères. En om het allemaal iets avontuurlijker te maken ben ik een 2 daagse wandeltocht aan het plannen voor mij en de jongens. Het is de eerste keer dat we dit zouden doen en daarom is het nog niet allemaal zo duidelijk waar we het best beginnen. Het is de bedoeling om in een tentje te slapen en ’s avond toch minstens een kampvuur te maken 🙂

Ik heb iets gelezen over de GR90 van Du Lavandou à Notre Dame des Anges (Var), zo’n 40km lang.

Heeft er iemand ervaring met deze tocht ?

zijn er nuttige tips ?

Verder heb ik gezien dat de GR9 loopt door Carnoules, iemand ervaring met deze route ?

In elk geval al bedankt voor de tips. Op deze site heb ik toch al leuke dingen gevonden om te lezen, bedankt daarvoor.

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Hey Pieter,

Heel erg welkom op het forum. Ik raad je wel aan om voor je vraag een nieuw topic te beginnen. Dan valt het meer op. Zelf geen ervaring met de GR90.

Groetjes,

Debbie

pieter_vanduyfhuys
    Deelnemer
    Aantal berichten: 2

Dank voor de tip, ik heb de raad ondertussen opgevolgd, merci

Groeten,

Pieter

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.