HOME FORUM Stel jezelf voor Peter

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 31

Hallo,

Ik (Peter) ben hier al een tijdje actief, maar had mezelf nog niet voorgesteld.

Al vele jaren bezig met trektochten hier en daar en kamperen.

Streken die ik reeds bezocht heb zijn onder meer: Mercantour, Sarek, Finland (omgeving seitseminnen), Jotunheimen, Luxemburg (Müllerthal trail), Vogezen, Alpen, …

Eind 2011/begin 2012 ben ik ook overgewaaid van hiking-info.net naar hier. Ik was degene die destijds alle reisverhalen naar PDF omgezet had (nog steeds beschikbaar).

Een aantal foto’s kan je hier vinden, voorlopig enkel Sarek (2011) en Müllerthal trail (12-13 januari 2013). De foto’s van Jotunheimen komen binnenkort waarschijnlijk ook wel.

Vallée Blanche, Aguille du midi, Chamonix

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Bedankt om je zelf eens voor te stellen. Al een behoorlijk palmares zie ik. En leuk om je foto’s online te vinden.

Ik heb die reisverslagen intussen op de server gezet van wordpress en moet eens heel dringend werk maken om de links op deze site te zetten. Het staat ergens bovenaan op mijn lijstje van prioriteiten, de tijd ontbrak me voorlopig nog. Bedankt alleszins om er een back-up van te nemen!

Willem
    Moderator
    Aantal berichten: 42

Welkom Peter! Ik kende je Flickr-albums niet, de moeite! Kijk al uit naar meer.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.