HOME FORUM Wandelgebieden Periode IJsland

2 berichten aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
  • Auteur
    Bijdrager
    Aantal berichten: 13

Hmmm… jullie brengen me aan het twijfelen. Zoals ik zelf al zij, ik ben zelf ook niet zo voor het ‘haastig’ reizen (voor zover je dat te voet kan doen natuurlijk). De keuze om in’t zuiden te blijven lokt me meer en meer. Ik spaar tijd & geld uit van het transport naar’t noorden, ik kan een dagje meer in Reykjavik zelf doorbrengen én ik heb ineens zo’n 11 à 12 stapdagen die ik kan uitstippelen. De aantrekkingskracht van het desolate Hornstrandir moet ik dan maar even negeren.

Besluit voor nu: ik ga me meer verdiepen in de streek rond Landmannalaugur.

En Erik, als jij de Erik Hendrix bent die op de beurs in Mechelen ook zal zijn, dan kom ik mijn plannen overleggen met jou aldaar 😉

Kasper
    Bijdrager
    Aantal berichten: 120

Erik gaat je zeker goed kunnen verder helpen.

Hij heeft ons toen ook heel véé tips gegeven wat we zeker moesten doen. Hij had me toen ook verteld dat ik in Thorsmork een dagje extra moest nemen. Maar mijn voedselpakketten waren jammer genoeg al geregeld. En je gaat je er zeker niet vervelen die 11 a 12 dagen.

En Reykjavik is ook zeker de moeite om eens een dagje rond te dolen. Het is een heel gezellige stad vinden wij zelf. En er zijn enkele toffe toch budgetvriendelijke restaurants.

2 berichten aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.