HOME FORUM Stel jezelf voor Peepee is heel blij

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 2

Wat een prachtige site, zowel qua inhoud als naar de vorm!

Mijn naam is Patrick P waarvan mijn gebruikersnaam is afgeleid. Ik woon met vrouw Pascale en dochter Yentl in de buurt van Gent.
    Ik ben 59 jaar jong in levenservaring, maar voel mij een honderdjarige op fysiek gebied. Zeer vreemd voor iemand die sport altijd hoog aanschreef.

Geen gezeur. Mijn pensioen komt er ooit aan, en dan begin ik een tweede leven.

Wandelen is altijd een graag geziene gast voor mij geweest. Dit gebeurde sporadisch door het deelnemen aan wandeltochten van marching.be, als samen met de echtgenote tijdens vakanties wandeltochten te ondernemen. Zo heb ik onder andere het Zwarte Woud ontdekt, en volgend jaar wordt het de Eifel. Blijkbaar heb ik iets met lederhosen en bratwurst.
    Wandelen betekent voor ons genieten, kijken, aanspreekbaar zijn en kunnen aanspreken. In feite is wandelen op die manier lichamelijk en geestelijk gezond zonder er bij stil te staan.

Ik zocht info over wandelstokken, en toevallig kwam ik hier terecht. Deze site is niet meteen voor mij bestemd dacht ik eerst wegens wandelen in meerdaagse omstandigheden, maar niettemin vind ik hier veel informatie die ik nergens anders vind. Ik zal nooit een rasechte hiker worden, maar evengoed voel ik mij op deze site als dagtripper gediend. Bovendien is het heel leuk om in stille momenten (verre) verslagen van anderen te lezen en foto’s te zien uit eerste hand.

Ik wens iedereen véél wandelplezier, ook wanneer het moeilijk gaat.

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Heel erg welkom, Patrick. Wie weet zal je tijdens je pensioen de tijd vinden voor een meerdaagse trip. Er zijn hier alleszins genoeg voorbeelden dat op wandelen geen leeftijd staat. 😉

Ik wens jou en je familie ook nog veel stapplezier toe.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.