HOME FORUM Stel jezelf voor Ouwe (maar wel gerijpte) wijn, in een nieuw vat

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 37

Dag allemaal!

Leuk om na al die jaren weer op een nieuwe wandelsite terecht te komen die toch zo lekker vertrouwd lijkt. Sommigen van jullie kennen mij misschien nog uit een ver verleden…?

Ik heb bij mezelf het hiken nieuw leven ingeblazen. De goede oude website een nieuw verfje en een nieuw elan gegeven. En weer eens  begonnen aan nieuwe avonturen en ervaringen die ik uiteraard graag met jullie wil delen, alsmede van jullie wil opdoen. Kortom, eigenlijk terug van weggeweest!

De groeten van Jennes

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Welkom op het forum, Jennes. Bij mij gaat er niet meteen een belletje rinkelen, maar vermoedelijk bij anderen wel. Ik kijk uit naar je bijdrage want goeie wijn wordt, naar verluidt, beter met de jaren. 😉

Jennes
    Deelnemer
    Aantal berichten: 37

Tja, ooit gestart in 2006 of zo op hiking.be en “overgelopen” naar hiking-info.net. Daarna is de forumactiviteit in het slop geraakt en na een zware operatie ook het actieve wandelen. Dat laatste sinds een jaar weer opgepakt en de lust herwonnen door veel gewicht te verliezen en de conditie op te krikken.

Vroeger heette ons wandelblog svstrace.nl, daarna werd het Arjen & Sandra’s Voetsporen en nu probeer ik het met een nieuw elan nieuw leven in te blazen op http://www.voetsporen.nl. Ik weet niet of wij elkaar al eens ontmoet hebben, Debbie, maar oa Ivo en Jan de Wandel en GR-man zullen me nog wel herinneren.

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Svstrace doet nu wel het belletje rinkelen!

Dzjow
    Moderator
    Aantal berichten: 380

Jou herinner ik me ook nog wel. 🙂

Mooie foto’s trouwens op je site!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.