HOME FORUM Tussen pot en pint Outdorado

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Moderator
    Aantal berichten: 380

Outdorado, een online webshop, was vorig jaar falliet gegaan na toch wel regelmatig slechte klantenservice zo bleek. Intussen zijn ze overgenomen en weer online met kortingen. Misschien heeft iemand er opnieuw iets aan als de service nu wel in orde is.

In de marge: Toen ik de 10% extra korting pagina bezag, zag ik daar ineens een voor mij bekende foto geplakt staan van outdoorfotograaf Michael Anderson. Dat lijkt daar sterk op een illegale copy paste. Dat is alvast een sterk nieuw begin Outdorado!

DaemonAngel
    Deelnemer
    Aantal berichten: 186

Ja ik heb daar alleen maar besteld omdat ik een waardebon kreeg met een deel van het geld dat ik kwijtgespeeld was toen ze failliet gingen en mijn bestelling of mijn geld nooit tot bij mij gekomen is.

In het verleden hadden ze daar af en toe gewoon merken dat je nergens anders vond of een type van iets. Maar hun klantenservice en het gedoe met dat failliet gaan kan ik ook alleen maar afraden om daar te kopen.

Al hebben ze ooit na lang heen en weer gemail over het fout en veel te laat leveren van een paar sokken me deze gewoon terugbetaald omdat terugsturen bijna evenveel koste.

Ik vind het ook wel grappig dat ze hebben staan dat ze de grootste outdoorwinkel zijn van Nederland. Gezien hun aanbod lijken ze mij maar eerder klein. En zwerfkei bv is toch wel groter denk ik.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.