HOME FORUM Tussen pot en pint NIEUWE WEBSITE

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 173

Zoals jullie merken zijn we intussen LIVE met de nieuwe website omgeving. We horen graag feedback, verbeterpunten en eventuele fouten van pagina’s/berichten die plots niet meer up to date zouden zijn.

We bedanken Maarten van Qaribu voor deze fantastische upgrade en hosting.

Grtj
    Steve

Abisko
    Deelnemer
    Aantal berichten: 28

Blijkbaar werken de links naar de zomerstages niet meer:
    Activiteiten -> Stage Alpien, Bosnie, Lentebivak

https://forum.hikingadvisor.be/2015/11/06/hiking-advisor-zomerstages-2016/ page not found

Woubeir
    Deelnemer
    Aantal berichten: 773

3 zaken die ik al kan schrijven:

1. als je vanuit actieve topics naar een topic gaat, kan je niet meer eenvoudig terug naar de lijst met actieve topics
    2. standaard zou ik instellen dat links worden geopend in een nieuwe tab
    3. de RTE in een reactie/schrijfvenster is niet zo gebruikvriendelijk meer (je moet al html-code kennen om te weten dat je de tag eigenlijk ook moet sluiten en dus nog eens klikken). Het werkt blijkbaar ook zonder, maar proper is het niet (codematig). En wie weet dat je om een lijst/opsomming te maken eerst op ul/ol moet drukken om duidelijk te maken dat het een lijst is, dan per item van de lijst op li (en sluiten met /li) om dan op het einde terug op /ul//ol te drukken ?
    Maarten
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 14
    • test visual tags instead of html
    • test visual tags instead of html

Standaard heeft bbpress (het forum systeem) dat er blijkbaar uitgehaald ivm veiligheidsredenen (visual editing).

Via een plugin heb ik dat wel terug kunnen brengen. Wordt dat echt veel gebruikt? bold, italic, lists, …?

Woubeir
    Deelnemer

Maarten,

ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik gebruik toch vrij makkelijk quotes, (un)ordered lists en links. Images toevoegen doe ik niet zoveel, maar anderen dan weer wel.

Trouwens, wat ik soms wel handig vind is de mogelijkheid om PM’s te sturen. Dat zit niet standaard in bbpress, maar wel in buddypress.

PS: trouwens, bbpress haalt dus standaard die RTE er uit, maar met een plugin was dat te herstellen. Interessant. Welke plugin is dat ?

Woubeir
    Deelnemer

ah, ik merk trouwens net dat als je ergens op reageert, je reactie het tijdstip meekrijgt van de eerste post (die ook ver in het verleden kan liggen).

Maarten
    Sleutelbeheerder

plugin: “bbPress Enable TinyMCE Visual Tab”

Maarten
    Sleutelbeheerder

Woubeir: was idd een bug ivm die tijdstippen. Is rechtgezet bij deze.

Merci voor het scherpe oog 🙂

Woubeir
    Deelnemer

tja, als je professioneel met webdesign bezig bent, dan leer je kijken naar zo’n dingen. 🙂

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Bedankt voor de opmerkingen. Sommige punctuele zaken kunnen we meteen rechtzetten, andere bundelen we en nemen we als we dit voorjaar nog wat sleutelen aan de site.

@Abisko
    : de pagina van de zomerstages was niet gekopieerd naar de nieuwe site maar intussen is dit rechtgezet (ook de links zouden aangepast moeten zijn).

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.