HOME FORUM Stel jezelf voor Natuurlijk ook nieuw

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 2

Graag stel ik mij voor, man van het wijnjaar “53” dus al wat met bezinksel in de fles. Ben momenteel nog een gewone wandelaar, door omstandigheden nooit een meerdaagse trektocht ondernomen. Maar nu wil ik deze kans toch niet onbenut laten. Gewoonlijk wandel ik in het voorjaar ergens in Noordelijk Italië, fysiek en mentaal zijn volgens mij geen probleem. In de winter ben ik veel op ski’s weer te vinden.

Bij deze had ik graag contact gezocht met gelijkgestemde om evt kleine en later grotere tochten te ondernemen, bij voldoende planning tijd kan ik mij gerust vrij maken. Sta open om bij te leren -;)

Jacky

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Hey Jacky,

Welkom op het forum! Leuk geschreven introductie.

In september organiseren we een bivakweekend voor beginners in de Viroinvallei, misschien een ideaal moment om je eerste tweedaagse te doen en gelijkgezinden te ontmoeten? Meer info komt er begin augustus aan. Een volledig overzicht van onze activiteiten vind je trouwens in de kalender.

Groetjes,

Debbie

jackyvh
    Deelnemer
    Aantal berichten: 2

Debbie, ik sta al te popelen om mij in te schrijven voor dit bivakweekend. Ik veronderstel dat dit met de tent is?

Jij ook goede reis gewenst -;)

Jacky

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Hey Jacky, met de tent of met het zeil zoals je zelf wenst. 😉

Bedankt!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.