HOME FORUM Stel jezelf voor My name is Bram

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 20

Beste forumgangers, mede beginnende hickers en hickers

Ik ben Bram, 32 jaar en woonachtig te Gent.

Ik ben 10 jaar geleden bezeten geweest door het wandelen. Het buitenland kwam toen niet aan te pas.
    Door school ( les volgen ) en werk heb ik de voorbije 10 jaar amper nog wandelingen gemaakt.
    Lopen doe ik wel regelmatig. Ik ben een barefoot runner of ik loop met vibram five fingers.
    Sinds 2 jaar ben ik voltijds aan het werk in het onderwijs. Ik heb dus heel wat vakanties.Vorige zomervakantie kreeg ik weer kriebels en ben ik op dit en andere fora terecht gekomen.

Mijn ervaring met outdoor komt vooral door mijn leger opleiding en van meer dan 10 jaar geleden te wandelen in de Ardennen( vooral dagtochten).

Nu merk ik dat er een wereld van verschil zit tussen toen en nu. Zeker wat materiaal betreft.

Staan op de planning dit jaar:

Veel GR routes in de ardennen.
    De west highland way ( paasvakantie )

Ik ben ook nog op zoek naar beginnende hickers om samen de hicking wereld onveilig te maken.
    Mijn voorkeur gaat uit naar meerdaagse tochten met de tent.

Met vriendelijke groeten

Bram

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Hey Bram,

Heel erg welkom op het forum. Kom gerust eens naar één van onze activiteiten komen om andere mensen te ontmoeten. Je kan ook eens aansluiten bij een trekkersgroep: https://forum.hikingadvisor.be/2012/04/15/trekkersgroepen-in-vlaanderen/.

Enne, je mag het houden bij ‘hiken’ (zonder c). 😉

Groetjes,

Debbie

chaplain
    Deelnemer
    Aantal berichten: 20

Aha dank je wel!
    Ik zal er in het vervolg op letten op hiken juist te schrijven.

Alvast bedankt!

Mvg

Bram

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.