HOME FORUM Stel jezelf voor mervyn

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Lid
    Aantal berichten: 5

Ik doe een tien-tal jaar aan trekking, de laatste jaren vooral Noorwegen (daarnaast ook Alpen, Taurus in Turkije, Ijsland, Lakes, Schotland). Mijn leerschool is, naast de obligate Ardennen, vooral de Brecon Beacons in Zuid-Wales, aangezien mijn zus daar niet veraf woont, en waar wild-kamperen toch meer gedoogd wordt (een boer of boswachter tegenkomen resulteert in een gezellige babbel ipv tent afbreken en verhuizen).

Doordat ik meestal alleen reis, en persoonlijk weinig andere trekkers ken, zijn de ervaringen en tips op fora en blogs bijzonder nuttig. Enkele van de reisblogs van gebruikers van deze site ben ik dan ook al tegengekomen bij het googelen (waarvoor dank!), meteen ook de reden om mezelf te registreren. Vorig jaar ben ik begonnen met mijn eigen blog, om een idee te geven aan familie en collega’s waar ik mijn vakanties zoal doorbreng:

http://mgwb.blogspot.be/

Nog even toevoegen dat ik filosoof ben van opleiding, en ondertussen in de IT beland ben, momenteel als analist in de financiële sector.

grt,

Mervyn

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Hey Mervyn, welkom op het forum! Heel mooie blog, waarnaar ik zeker nog een linkje ga plaatsen.

Als je zelf graag wilt bijdragen aan de website, laat gerust iets horen!

Ben je alleen naar de Taurus getrokken? Welk parcours?

mervyn
    Lid
    Aantal berichten: 5

hoi Debbie,