HOME FORUM Stel jezelf voor Massimo

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 183

Hi,
    Heb al een tijdje meegekeken, maar bij deze stel ik mij ‘officieel’ voor. 🙂
    Ik ben een Massimo, 22 jaar jong, Nederlander.

Mijn CV:

Hobby is begonnen toen ik in een opvlieging met een “sleepover-slaapzak “, potten, pannen en nog net geen winkelwagen in November 2010 een paar dagen in de bergen van Noorwegen ben gaan hiken. Inmiddels begrijp ik dat ik nogal onverstandig ben geweest, maar ik ben met een toffe ervaring en een nieuwe hobby weer thuis gekomen.

Aangezien ik in de zomer graag met de motor kampeer, beperkt mijn hike ervaring zich tot de winters, al ben ik wel van plan daar dit jaar verandering in te brengen. Ik vind de winter een fijn seizoen om buiten te zijn, maar het heeft mij wel even gekost om zelf de noodzakelijke technieken onder controle te krijgen. Gelukkig heb ik inmiddels een paar mensen gevonden om deze hobby mee te delen en van elkaar te leren en heb ik dit forum gevonden.

Ik ben nog niet zo vaak op een meerdaagse geweest, paar keer in Nederland, 1x Noorwegen en 1x in de Eifel wezen sneeuwschoenen zonder sneeuwschoenen. Vooral sneeuw in m’n schoenen. 🙂 Volgende keer met gaiters en sneeuwschoenen, kijk er al naar uit.

Hoop komend jaar eens dat packraften te proberen, ziet er erg gaaf uit!

Groet,
    Massimo

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Hey Massimo, heel erg welkom op het forum!

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.